توصیه‌های سازمان آتش‌نشانی کرمان برای جلوگیری از گازگرفتگی؛

لزوم تهویه کافی ساختمان‌ها و بررسی وسایل گازسوز توسط سرویس‌کار مجاز

راه‌اندازی روستابازار درشهر کرمان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان،گفت:به‌زودی بازارچه روستابازار،در محل بازارچه ابوذر واقع در خیابان ابوذرشمالی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۲۴۹۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛هادی کاربخش،در حاشیه نشست با معاون خدمات شهری شهردار کرمان افزود:بازارچه روستابازار،با مشارکت اداره تعاون روستایی،در محل بازارچه ابوذر،در قالب حدود ۲۵ غرفه تجهیز شده و به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این بازارچه،کالاهای اساسی زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی با قیمت مناسب عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد:علاوه بر این،اگر محصولات ارگانیک تولیدی روستائیان در این بازارچه با ۱۵ تا ۲۰درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار به فروش برسد، پس از ارزیابی ناظران در پایان سال نخست،قرارداد این مجموعه تا سه سال تمدید می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان بیان کرد:یک نفر ازسوی این سازمان به‌عنوان ناظر بر قیمت‌گذاری محصولات عرضه‌شده در روستابازار در این بازارچه حضور خواهد داشت.

کاربخش یادآور شد:بازارچه ابوذر طی سال‌های اخیر رونق مناسبی نداشت،اما با راه‌اندازی روستابازار که در آن،محصولات ارگانیک از تولید به مصرف ارائه می‌شود،یک مجموعه پویا و موفق خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها