برداشت ۵۰ هزار تن زیتون روغنی در طارم
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم:

برداشت ۵۰ هزار تن زیتون روغنی در طارم

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس :

خرید تضمینی ۳۰ هزار تنی زیتون طارم

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰ درصد زیتون طارم به صورت تضمینی خرید می‌شود.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰ درصد زیتون طارم به صورت تضمینی خرید می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۲۷۳۵

جام جم آنلاین زنجان: مصطفی طاهری با اشاره به اینکه امسال سال آور زیتون بوده و درصد تولید محصول بالا است، گفت: برای تعادل‌سازی قیمت‌ها تصمیم گرفته شد تا ۳۰ درصد زیتون تولیدی در شهرستان طارم از سوی سازمان جهاد کشاورزی خرید تضمینی شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود : در روز‌های گذشته جلساتی با وزیر و معاونان وزیر در خصوص واردات روغن زیتون با تعرفه بالا برگزار شد تا همین تعرفه بالا مانع واردات روغن زیتون به کشور شده و در مقابل آن صادرات روغن زیتون تسهیل شود.

وی با بیان اینکه به جمع‌بندی خوبی در این خصوص رسیده ایم افزود: از هفته پیش رو ۳۰ درصد زیتون تولیدی شهرستان طارم که تقریبا معادل ۳۰ هزار تن خواهد بود توسط جهاد کشاورزی استان خرید تضمینی خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت خرید تضمینی زیتون ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان خواهد بود، با این حال، خبر خوب به کشاورزان طارمی این است که زیتون جزو کالا‌های اساسی همانند گندم در نظر گرفته خواهد شد و نگاه ویژه به این محصول خواهد شد.

به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بر اساس برآورد‌های انجام شده امسال بیش از ۱۰۰ هزار تن محصول از باغات زیتون طارم برداشت می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها