جالب است بدانید در بین متقاضیانی که به مطب دکتر شیرنگی مراجعه می‌کنند تا عمل رینوپلاستی را انجام دهند، برخی از آن‌ها در دقیقه آخر منصرف می‌شوند و علت این انصراف، ترسی است که از جراحی دارند.
کد خبر: ۱۳۸۰۸۳۷

 خوشبختانه امکان عمل بینی بدون جراحی نیز فراهم شده و دکتر شیرنگی تمامی روش‌های تغییر شکل بینی بدون جراحی را در جلسه مشاوره برای شما توضیح می‌دهند. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با روش‌های فرم دادن به بینی بدون جراحی آشنا کنیم.

مهمترین روش ‌های فرم دادن به بینی بدون جراحی

همان گونه که گفته شد، خوشبختانه پیشرفت علم و تکنولوژی این امکان را فراهم کرده است که بتوانیم نواقص ظاهری در بینی خود را به روش‌های غیر جراحی نیز برطرف نماییم. برای این منظور روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه، هر یک از آن‌ها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

  • تزریق ژل و یا تزریق چربی

یکی از روش‌هایی که برای برطرف کردن گودی روی بینی و فرم دادن به نوک بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تزریق ژل و یا تزریق چربی است. تفاوت این دو روش، در نوع ماده‌ای است که برای تزریق مورد استفاده قرار می‌گیرد. ژل، یک ماده صنعتی ساخته شده است از هیالورونیک اسید است ولی چربی از بدن خود شما استخراج می‌گردد. به همین دلیل با بدن سازگاری بیشتری داشته و از طرف دیگر مدت زمان ماندگاری تزریق چربی به بینی بسیار بیشتر از تزریق ژل است.

  • نخ لیفت

یکی دیگر از روش‌هایی که برای فرم دادن به بینی بدون جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد، نخ لیفت است. در این روش متخصص ابتدا بی‌حسی موضعی را اعمال کرده و سپس نخ لیفت را براساس نوع تغییری که قرار است در بینی اعمال کند، مورد استفاده قرار خواهد داد. برای مثال اگر شما دچار افتادگی نوک بینی باشید، می‌توانید از این روش برای برطرف کردن این مشکل استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که حداکثر مدت زمان ماندگاری نخ لیف، دو سال است و بعد از آن بینی شما دوباره به حالت قبل بازمی‌گردد.

چگونه می توانم بدون جراحی شکل بینی خود را تغییر دهم؟

  • فرم دادن به بینی با استفاده از پلاسماجت

اگر چه روش پلاسماجت عمدتاً به عنوان یک روش برای جوانسازی پوست شناخته شده است ولی در فرم دادن به بینی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش متخصص قسمت‌های مختلفی از بینی شما را می‌سوزاند و در نتیجه حجم بینی شما بسیار کوچک خواهد شد. برای مثال اگر شما بینی گوشتی دارید ولی ساختار داخلی بینی شما مناسب است، می‌توانید از روش پلاسماجت برای کم کردن حجم پره‌های بینی و همچنین کوچکتر کردن نوک بینی استفاده کنید. ولی برای اینکه به نتیجه مناسب برسید، باید دوره درمانی را براساس فرم بینی خود سپری کنید.

  • اصلاح فرم بینی با کمک لیزر

در بین روش‌های فرم دادن به بینی بدون جراحی، باید روش لیزر را نیز به عنوان یکی از متدهای بسیار خوب معرفی کرد. اغلب افراد فکر می‌کنند لیزر تنها برای از بین بردن مو‌های زائد کاربرد دارد. در صورتی که اینگونه نیست. با کمک لیزر می‌توان نواقص جزئی بینی همانند انحرافات کوچک در نوک بینی را درمان نمود.

کدام یک از روش های عمل بینی بدون جراحی مناسب هستند؟

در صورتی که شما تصمیم داشته باشید از روش ‌های غیر جراحی برای تغییر شکل فرم بینی خود استفاده کنید، دکتر شیرنگی ابتدا باید وضعیت بینی شما را مورد بررسی قرار می‌دهد تا مطمئن شود که شما کاندید مناسبی برای انجام این قبیل روش‌ها هستید یا نه. متاسفانه برخی اوقات متقاضیان عمل بینی توجهی به نتیجه روش‌های غیر جراحی نداشته و بدون اینکه اطلاعی از ساختار داخلی بینی خود داشته باشند، از متخصص می‌خواهند حتماً از روش‌های غیر جراحی استفاده کند. دکتر شیرنگی از شما می‌خواهد عکسبرداری های لازم را انجام دهید. در صورتی که مطمئن شود ساختار داخلی بینی شما هیچگونه عیبی ندارد و از طرف دیگر براساس شدت عیوب در ظاهر بینی شما، تعیین می‌کند آیا کاندید مناسبی برای روش های غیر جراحی جهت عمل بینی هستید یا خیر. پس از آن براساس فرم بینی شما، بهترین روش غیرجراحی را انتخاب خواهد کرد.

چگونه می توانم بدون جراحی شکل بینی خود را تغییر دهم؟

فرم دادن به بینی با جراحی بهتر است یا بدون جراحی؟

اما اجازه دهید کمی واقع بین باشیم. دکتر شیرنگی در جلسه مشاوره با متقاضیان، خود را متعهد می‌داند که در مورد روش‌های ارائه شده، تمامی جوانب را برای افراد توضیح دهد تا بهتر بتوانند تصمیم‌گیری کنند. شاید روش‌های غیر جراحی در ابتدا بسیار عالی به نظر برسند اما مهم‌ترین عیبی که دارند، غیر دائمی بودن این روش‌ها است. در صورتی که با کمک جراحی شما برای همیشه می‌توانید از داشتن بینی زیبا و خوش‌فرم لذت ببرید.

از طرفی دیگر اگر کوچکترین انحرافی در ساختار داخلی بینی شما وجود داشته باشد قطعاً با روش‌های غیر جراحی نمی‌توان مشکل را برطرف کرد. بنابراین عمل بینی با جراحی گزینه بسیار مناسب‌تری خواهد بود. در واقع در یک جمع‌بندی کلی، باید بگوییم که فرم دادن به بینی با روش غیر جراحی، فقط از نظر زیبایی مناسب است. البته شما نمی‌توانید مشکلات حاد در ساختار ظاهری بینی خود را با روش‌های غیر جراحی برطرف کنید بلکه افتادگی‌های خفیف، گودی خفیف یا حتی فرورفتگی‌های کوچک بر روی بینی را می‌توان با استفاده از روش‌های غیر جراحی برطرف کرد. اما اگر به دنبال به دست آوردن فرم بینی دلخواه و زیبا هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً عمل بینی با روش جراحی را انجام دهید.

برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت نوبت عمل زیبایی بینی در مطب دکتر سعید شیرنگی به وب سایت رسمی ما https://drshirangi.com/مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها