اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ طی پنج ماهه نخست امسال دو هزار و 449 مصدوم تصادف در ادارات پزشکی قانونی استان معاینه شده‌اند.
کد خبر: ۱۳۸۰۸۲۰

دو هزار و 449 مصدوم تصادف در ادارات پزشکی قانونی خراسان شمالی معاینه شده‌اند این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که یک هزار و 848 نفر بود بیش از 25 درصد رشد نشان می‌دهد.

بنا به اعلام  روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی،  تا پایان مرداد ماه، بجنورد با یک هزار و 138 نفر بیشترین تعداد مصدوم تصادف معاینه را داشته و پس از آن شیروان با 494 نفر، اسفراین با 296 نفر، آشخانه با 262 نفر، جاجرم با 128 نفر و فاروج با 109 نفر مصدوم تصادف قرار دارند و شهرستان راز نیز با 22 مصدوم تصادف کمترین تعداد را در این آمار داشته است.

دکتر نورس مدیر کل پزشکی قانونی استان، با اعلام این گزارش افزود: از ابتدای سال جاری به طور میانین روزانه بیش از 15 نفر مصدوم تصادف در مراکز پزشکی قانونی معاینه شده‌اند و مرداد ماه با 629 مصدوم بیشترین تعداد مصدوم تصادف معاینه شده را داشته است که رقمی بالا و قابل پیشگیری است.

با توجه به افزایش سفرهای پایان فصل تابستان، توجه به رعایت نکات ایمنی، عدم رانندگی به هنگام خواب آلودگی و رعایت سرعت مطمئنه می‌تواند سفری خوش را برای مسافرین استان رقم بزند. خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها