رئیس کل دادگستری خراسان شمالی

نظرات پزشکی قانونی در فوت قابل اتکا می باشد

خراسان شمالی ـ جام جم آنلاین ـ در دومین جلسه کمیته علمی طب و قضا رئیس کل دادگستری استان گفت : نظرات پزشکی قانونی به دلیل عرف خاص بودن در خصوص عنصر زمان در فوت قابل اتکا می باشد
کد خبر: ۱۳۷۹۷۳۸

نظرات پزشکی قانونی به دلیل عرف خاص بودن در خصوص عنصر زمان در فوت قابل اتکا می باشددومین جلسه کمیته علمی طب و قضا با حضور رئیس کل دادگستری و معاونین ایشان، دادستان مرکز استان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و کارشناسان پزشکی و حقوق اداره کل در محل سالن کنفرانس اداره کل پزشکی قانونی برگزار شد.

 مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی، دکتر نورس ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین و اعضای جدید، همایش علمی طب و قضا را گامی در جهت رفع شبهات برشمرد که می‌تواند منجر به تدوین دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌ها شود.

رئیس کل دادگستری استان، براتی زاده، در این جلسه نظرات پزشکی قانونی همیشه به عنوان عرف خاص قابل اتکا برشمرده و گفت: برای روشن‌تر شدن برداشت از برخی موارد قانونی مطرح شده در جلسه نیاز به برگزاری نشستهای قضایی مشترک بین کارشناسان و متخصصین پزشکی قانونی و قضات استان وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی خراسان شمالی، در این جلسه ضمن مرور پاسخ سوالات جلسه قبل، ادامه سوالات مطرح و در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، معاون قضائی رئیس کل دادگستری،رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، مدیر گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور، پزشکان و کارشناسان حقوقی اداره کل پزشکی قانونی حضور داشتند.

خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها