مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی ؛

کاهش ۱۶ درصدی مصدومین نزاع در استان

خراسان شمالی ـ جام جم آنلاین ـ طی چهار ماه نخست امسال تشکیل پرونده های مصدومین نزاع در پزشکی قانونی شانزده درصد کاهش یافته است و بدین ترتیب به طور میانگین روزانه بیش از 23 نفر به دنبال مصدومیت در نزاع در مراکز پزشکی قانونی استان معاینه شده اند.
کد خبر: ۱۳۷۵۳۵۵

طی چهار ماه نخست امسال تشکیل پرونده های مصدومین نزاع در پزشکی قانونی شانزده درصد کاهش یافته است و بدین ترتیب به طور میانگین روزانه بیش از 23 نفر به دنبال مصدومیت در نزاع در مراکز پزشکی قانونی استان معاینه شده اند. این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 3354 نفر بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی، تا پایان تیر ماه دو هزار و 857 نفر مدعی مصدومیت در نزاع در مراکز پزشکی قانونی معاینه شده اند که از این تعداد 795 نفر مرد و 363 نفر زن هستند.

بنابراین گزارش شهرستان‌های استان بجنورد با یک هزار و 158 نفر بیشترین تعداد را داشته و به ترتیب اسفراین با 546 نفر، شیروان با 521 نفر،آشخانه با 254 نفر، فاروج با 171 نفر،جاجرم با 141 نفر در رتبه های بعد قرار دارند. شهرستان راز نیز با 66 نفر کمترین مصدوم نزاع معاینه شده را داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان، دکتر نورس با اعلام این خبر افزود: مطابق سالنامه آماری پزشکی قانونی کشور، در سال 1400 استان خراسان شمالی نسبت به جمعیت در رتبه چهارم قرار داشته که با نگاهی به توزیع سنی مصدومین نزاع ضروری بودن آموزش مهارت کنترل خشم و حفظ آرامش به ویژه در جوانان وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها