سقوط آزاد خودرو از روی پل، جان ۲پسرجوان را گرفت

تصادف مرگبار در شب‌تولد

سقوط خودرو از روی پل صدر تهران مرگ دو پسر ۱۸‌ساله و مصدومیت شدید دختری را همراه داشت.
کد خبر: ۱۳۸۰۴۳۲
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ۱۵دقیقه از بامداد چهارشنبه گذشته بود که سرنشینان خودرو‌های عبوری روی پل صدر متوجه حرکت غیرعادی خودروی پژو۲۰۷ شدند. خودرو به‌شدت با گاردریل‌های پل برخورد و بعد به پایین پل سقوط کرد. لحظاتی بعد هم، شعله‌ور شد.

شاهدان در تماس با آتش‌نشانی و اورژانس درخواست کمک کردند و بلافاصله آتش‌نشانان دو‌ایستگاه خود را به محل حادثه رساندند.

جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این‌باره به جام‌جم گفت: «حادثه در مسیر بزرگراه صدر، انتهای قیطریه رخ داده و زمان حادثه خودروی پژو ۲۰۷، سه سرنشین داشته که دو نفرشان پسران حدود ۱۸ ساله و دیگری دختری جوان بود. خودرو به سمت گاردریل منحرف و پس از برخورد و کج کردن آن به پایین سقوط کرده است.»

وی ادامه داد: «سه سرنشین خودرو قبل از سقوط از خودرو بیرون افتاده و در میان گاردریل گیر کرده بودند. آتش‌نشانان پس از حضور در محل به دو‌گروه تقسیم شدند. یک گروه آتش خودرو را مهار کرده و گروه دیگر سرنشینان پژو را از میان گاردریل رهاسازی کردند.»

امدادگران اورژانس که در محل حاضر شده بودند، به معاینه اجساد پسر و دختر جوان پرداختند که مشخص شد، دو پسر جوان جان باخته‌اند، اما دختر جوان دارای علائم حیاتی بود و او را به بیمارستان انتقال دادند. به گفته ملکی، زمان سقوط خودرو عابر یا خودروی دیگری در آن محل نبود و به فرد دیگری آسیب وارد نشد. ساعت یک و ۴۳ دقیقه بامداد این عملیات به پایان رسید و آتش‌نشانان به ایستگاه‌های خود برگشتند و محل، تحویل ماموران پلیس شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران در پایان هشدار داد: «رانندگان در نیمه‌های شب که خیابان و بزرگراه‌ها خلوت است با سرعت مطمئنه تردد کرده و به محدودیت‌های سرعت برای تردد روی پل‌ها و تونل‌ها توجه کنند.»
براساس اعلام دوستان یکى از قربانیان تصادف در شبکه هاى اجتماعى، آن شب تولد یکى از پسران فوت شده بود.
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها