رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان قصرشیرین؛

ظرفیت هتل‌های قصرشیرین پُر شد

بهرنگ بابایی، بااشاره به یک دهه رکود هتل های قصرشیرین، اظهارکرد: پس از بازگشایی مرز خسروی در اواخر ماه گذشته، رونق دوباره ای به هتل های این شهرستان بازگشت.
کد خبر: ۱۳۷۹۷۰۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛  به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان قصرشیرین، ضریب اشغال تخت هتل های این شهرستان به 100 درصد رسیده است.

وی با اشاره به وجود یازده هتل در این شهرستان، گفت: در زلزله چندسال پیش تعدادی از  آنها خسارت دیدند و در حال حاضر هشت هتل به زائرین خدمات رسانی می کنند.

رئیس میراث فرهنگی قصرشیرین ظرفیت اقامت این هتل‌ها را حدود 900 نفر اعلام کرد و افزود: از روزهای گذشته که شاهد اوج حضور زائرین اربعین حسینی در مرز خسروی بوده ایم تا به امروز ظرفیت این هتل ها به صورت کامل پر شده است.

وی تصریح کرد: باتوجه به تعداد بالای زوار حاضر در این شهرستان، علاوه بر هتل ها، مدارس، مساجد  و موکب های سطح شهر نیز مملو از حضور زائرین است که در آنها اسکان پیدا کرده اند.

بابایی در ادامه گفت: همچنین تلاش کردیم تا  در کنار خدمت رسانی به زائرین، بتوانیم ظرفیت های گردشگری شهرستان و استان را هم به خوبی معرفی کنیم که در این راستا، بروشورهایی را بین زائرین توزیع کردیم که در آنها علاوه بر اینکه مسیر خسروی تا کربلا ترسیم شده، جاذبه های گردشگری شهرستان هم معرفی شده است.

وی افزود: در کنار این اقدامات، 10 غرفه نمایشگاه صنایع دستی به منظور معرفی هنرهای دست ساز استان و تعدادی سیاه چادر برای پذیرایی از زائرین راه اندازی کرده ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها