یزد - رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: تعیین تکلیف خودرو های توقیف شده در پارکینگ های انتظامی و شورای هماهنگی که مورد انتقاد رئیس قوه قضاییه قرار گرفت باید اولویت نخست مجموعه قضایی و سایر نهادی متولی باشد.
کد خبر: ۱۳۷۹۲۱۵

به گزارش خبر نگار جام جم آنلاین یزد ، غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونین دادگستری استان یزد، با بیان اینکه هیچ فرصتی را برای اجرای مصوبات سفر نباید از دست داد، اظهارداشت: در جریان سفر ریاست قوه قضاییه به استان یزد، مصوبات بسیار خوبی تصویب شد که باید اجرای آن مورد اهتمام ویژه همه متولیان امر باشد.

وی افزود:تعیین تکلیف خودرو های توقیف شده در پارکینگ های انتظامی و شورای هماهنگی که مورد انتقاد رئیس قوه قضاییه قرار گرفت باید اولویت نخست مجموعه قضایی و سایر نهادی متولی باشد.

دهشیری همدلی، همراهی و هم افزایی مسئولان و مدیران استانی در اجرای برنامه سفر ریاست قوه قضاییه به استان یزد را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: همدلی، هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی با مدیران و مسئولان اجرایی موجب تجلی تلاش های صورت گرفته در استان گردید و مصوبات پر و خیر و برکتی را نیز برای مردم استان به همراه داشت.

این مقام قضایی، بر تلاش مضاعف برای رفع کمبودها و کاستی های استان تأکید کرد و گفت: هرآنچه که خدمات دستگاه قضایی به مردم را تحت الشعاع قرار می دهد باید شناسایی و برای رفع آن اقدام کرد.

دهشیری با اشاره به تصویب 139 میلیارد تومان  تومان اعتبار استانی در این سفر، تصریح کرد: این گونه سفر ها امید و اعتماد مردم را نسبت به نظام افزایش می دهد و موجب تسریع در امور خدمت و گشایش برای مجموعه قضایی و خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان ، نظارت و بازدید میدانی و شناسایی مشکلات و تنگناهای اداری را از دیگر محاسن سفر های استانی ذکر کرد و افزود: حضور همزمان معاونان ریاست قوه قضاییه در استان و برنامه ریزی جهت حضور آنان در همه حوزه های قضایی از جمله اقداماتی است که اشراف بهتر و دقیقتری از استان را به مقامات عالی قوه قضاییه و شخص رئیس قوه قضاییه می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها