رئیس پلیس تهران در مراسم تشییع پیکر شهید کیوان‌لو:

مجرمان گستاخ، وحشی و پررو شده‌اند

رئیس کل دادگستری استان تهران به دادسرای تهران برای رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده شهادت یک مامور پلیس در حین دستگیری سارق مسلح دستور داد.
کد خبر: ۱۳۷۸۹۷۹

به گزارش جام جم آنلاین از دادگستری استان تهران، علی القاصی‌ مهر در پی شهادت استوار یکم امیر کیوان‌لو در حین دستگیری یک سارق مسلح به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دستور داد تا پرونده این جنایت، به‌طور ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گیرد.

در پی شهادت استوار یکم امیر کیوان‌ لو در حین دستگیری یک سارق مسلح، رئیس کل دادگستری استان تهران به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دستور داد تا پرونده این جنایت، به‌طور ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی محسوب شده و با مخلان امنیت عمومی و آرامش شهروندان هیچ‌ تسامحی صورت نمی‌گیرد، گفت: اشخاصی که قصد داشته باشند، به هر طریقی امنیت عمومی و آرامش شهروندان را زیر سئوال ببرند، یقین داشته باشند که با سیلی قانون مواجه خواهند شد.

پیش از این نیز رئیس کل دادگستری استان تهران در اولین جلسه «قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت‌های خشن»، به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی به منظور پیشگیری و مقابله با سرقت‌های خشن و مقرون به آزار را ماموریت مشترک دستگاه قضایی، ضابطین و دستگاه‌های دخیل در حوزه امنیت عمومی جامعه ذکر کرده و گفته بود: باید فضای عمومی جامعه را برای مرتکبان به سرقت‌های خشن و به‌عنف قرمز کرد تا احدی به خود اجازه ندهد که در مقابل انظار عمومی به مردم تعرض کند و با توسل به‌زور، اموال آن‌ها را به سرقت ببرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها