مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی:

۷۶ درصد از اعتبارات استانی آذربایجان‌شرقی از محل تبصره ۱۸ تحقق یافت

 همزمان با هفته دولت با حضور وزیر اقتصاد و دارایی

فاز چهارم مجتمع فولاد ظفر بناب افتتاح شد

 همزمان با هفته دولت با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و مسئولین استان آذربایجان شرقی فاز چهارم مجتمع فولاد ظفر بناب افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۷۷۷۷۸
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ،مدیرعامل این مجتمع فولادی  در حاشیه افتتاح این طرح، ظرفیت تولید این واحد را در سال ۲۰۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: این واحد برای ۳۶۶ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

سعید اسمعیل ظفر، سرمایه کلی ماشین آلات تامین شده برای این واحد را ۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: محصول تولیدی این واحد شمش بیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی است.

امروز با حضور دکتر خاندوزی ۲ واحد صنعتی هم در شهرک صنعتی آخولای تبریز به بهره برداری رسید.
مجتمع فولاد ظفر بناب از سال ۱۳۸۶ با تجهیز امکانات زیربنایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه تولید میلگرد در سایزهای مختلف و تکیه بر دانش داخلی و تکنولوژی روز دنیا در زمینی به مساحت ۳۰۰ هزار متر مربع به بهره برداری رسید .

در راستای تکمیل سبد کالای خود در سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع اقدام به احداث فاز سوم خط تولید تیرآهن نبشی و ناودانی با ظرفیت تولید اسمی ۲۰۰ هزار تن در سال کرد که در سال ۱۳۹۷ به بهره برداریرسید و فاز ۴ کارخانه تحت عنوان تعاونی سپند صنعت کاوه ظفر بناب در جهت تامین مواد اولیه خطوط تولیدی نورد کارخانه در برنامه کاری این مجتمع قرار گرفت.

 از جمله برنامه های آتی مجتمع فولاد ظفر بناب احداث خطوط تولیدی کناف و ورق های رنگی و اقدام در جهت حمل ترکیبی ریلی ، جاده ای محصولات فولادی در سطح کشور و بین الملل است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها