ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان به مناسبت آغاز هفته دولت بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۳۷۷۵۴۰

به گزارش جام جم آنلاین سیتان وبلوچستان؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان به مناسبت آغاز هفته دولت بیانیه ای صادر کرد که در این بیانیه آمده است: امام خمینی(ره) فرمودند: ارزش شهیدان رجایی و باهنر به این بود که با مردم بودند و برای مردم خدمت کردند.

 

در ابتدای بیانیه آمده است: ضمن گرامیداشت هفته دولت، یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب ، شهیدان رجایی و باهنر است که فارغ از توجه به پست و مقام به خدمت برای مردم می اندیشیدند. درس بزرگ این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت ، حضور مؤثر و انقلابی و جهادی در تمامی صحنه ها، دوشادوش مردم بود.

 

این بیانیه می افزاید: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت خدمتگزار است. این وحدت ، سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت همچنین هفته دولت و روز کارمند تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند متعال است و در شرایطی که دشمنان به دنبال دو قطبی های کاذب و ناامید کردن مردم از حاکمیت اسلامی هستند می کوشند تا با خدمت صادقانه و جهادی نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

 

در ادامه آمده است: تردیدی نیست تلاش برای همدلی و همزبانی در کشور و پرهیز از دو قطبی سازی جامعه، رفع محرومیت ها و مقابله جدی و تمام عیار با مظاهر فساد و تبعیض، توسعه عدالت، ترویج اخلاق و معنویت و نگاه فراجناحی و ظرفیت سازی برای تداوم حرکت فعال ملی در راستای چشم انداز و اهداف راهبردی نظام به ویژه عرصه اقتصادی مقاومتی و مقابله با جنگ نرم و راهبردی نفوذ دشمن از اولویت ها و الزاماتی است که بیش از همه نقش آفرینی و پیشتازی کارمندان درطراز انقلاب را در صحنه می طلبد.

 

در پایان تاکید شده است: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض تسلیت سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند مسلمان امید دارد مسئولان و خدمتگذاران در طراز انقلاب اسلامی همواره نقش آفرین بوده و زمینه امیدواری و تلاش را در نظام جمهوری اسلامی برجسته نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها