دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان زمان ارسال آثار با محوریت فریضتین ویژه دهه احیاء سال 1401 را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۳۷۴۰۶۴

محسن اکبری در گفت وگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: با توجه به اینکه روزهای ابتدایی آغاز ماه محرم به دهه امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، معاونت فرهنگی و آموزشی این ستاد برای چندمین سال متوالی فراخوان ارسال آثار رسانه ای با محوریت فریضتین را اعلام کرد.

 

وی افزود: خبرنگاران و هنرمندان فعال در خبرگزاری ها، روزنامه ها و رسانه های مکتوب و پایگاه های خبری استان سیستان وبلوچستان می توانند در این فراخوان شرکت کرده و آثار خود در قالب های خبر، گزارش نویسی، عکس و محصولات چند رسانه ای که مرتبط به امر به معروف و نهی از منکر و مصادیق آن است را به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.

 

وی تاکید کرد: مهلت زمان تعیین شده برای شرکت در این فراخوان تا پایان روز 15مرداد ماه جاری است که پس از داوری به 5 نفر برتر لوح تقدیر و جوایزی از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اهدا خواهد شد.

 

به گفته اکبری؛ هیچ محدودیتی برای ارسال اثر در قالب های یاد شده وجود ندارد که پس از پایان مهلت تعیین شده، افراد منتخب بر اساس "کمیت و کیفیت" آثار ارسالی مشخص و طی مراسمی از آنها تقدیر می شود اما نکته قابل توجه این است که آثار ارسالی باید در بازه زمانی 15 مرداد1400 تا 15 مردادماه جاری از طریق رسانه‌های رسمی استان یا شبکه‌های اجتماعی منتشرشده باشد.

 

اکبری تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت فرهنگی آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان واقع در تقاطع خیابان شهید آیت ا... کفعمی و مصطفی خمینی زاهدان مراجعه کرده و یا آثار خود را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره تلفن 09159491438 ارسال نمایند.

 

*سیدمجتبی طباطبایی زاده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها