بازداشت زن آشنا در ماجرای قتل مهندس پولدار

بعداز آزادی دو مظنون در قتل مهندس پولدار، زنی از اقوام او به عنوان مظنون جدید پرونده بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۷۷۴۶۸
به گزارش جام جم آنلاین، دهم اسفند سال ۹۶ جسد مرد مهندس میانسال که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود، کنار تخت خوابش پیدا شد. با طولانی شدن غیبتش، خانواده او در مراجعه به خانه‌اش در غرب تهران با جسد او مواجه شده بودند و مقداری دلار و پول هم از آنجا سرقت شده بود. لکه‌های خون فرد دیگری هم در آنجا کشف شد. همسر و فرزند مرد میانسال به آمریکا رفته و قرار بود مرد میانسال هم به این کشور سفر کند.

پنج سال بعد از این قتل، ماموران رد زن و مردی را در این پرونده به دست آوردند که با دستور قضایی بازداشت شدند. اولین مظنون مردی بود که با مقتول مراوده مالی داشت. او در تحقیقات منکر قتل شد و با بررسی گروه خونی او مشخص شد خون کشف شده در خانه متعلق به او نیست و آزاد شد. مظنون دوم همسایه مقتول بود. این زن در تحقیقات گفت‌: «با خانواده‌ام مدتی همسایه مقتول بودیم. او به رفت و آمد‌های خانه ما اعتراض داشت و همین باعث درگیری و اختلاف ما شده بود. سرانجام هم از آن ساختمان رفتیم.»

با بررسی گروه خونی این زن، او نیز آزاد شد. تحقیقات این بار روی اقوام مقتول متمرکز شد و ماموران به زنی از اقوام وی مشکوک شدند و پی بردند ساعاتی قبل از قتل مرد مهندس او با شماره‌ای ناشناس با مقتول تماس گرفته و بعد با مرد دیگری صحبت کرده بود.

این زن بازداشت و در تحقیقات گفت‌: «مقتول از اقوام نزدیک ما بود و خانواده‌اش به آمریکا سفر کرده بودند. من و شوهرم در نبود آن‌ها به کارهایش رسیدگی می‌کردیم و برایش غذا درست می‌کردیم و به خانه‌اش می‌بردیم. روزی هم که او کشته شد، ما در خانه‌مان بودیم.»

محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت‌: با توجه به تناقض‌گویی ها، این زن در بازداشت به سر می‌برد و قرار شد گروه خونی وی بررسی شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها