مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: آزادگان اسوه‌های صبر، مقاومت و افتخار جامعه هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: آزادگان اسوه‌های صبر، مقاومت و افتخار جامعه هستند.
کد خبر: ۱۳۷۶۸۲۶

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: آزادگان اسوه‌های صبر، مقاومت و افتخار جامعه هستند.

 

عطا ناوکی در مراسم تجلیل از آزادگان رودان که با حضور حجت‌السلام مهدی دری امام جمعه و عبدالرضا سالاری فرماندار این شهرستان در گلزار ملکوتی شهدا برگزار شد، گفت: تاریخ شاخصه‌های آزادگان را به تحریر در خواهد آورد و آیندگان از مقاومت آنان در برابر سختی‌ها الگو خواهند گرفت.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اينكه آزادگان در دوران اسارت فرهنگ مقاومت را به نسل آینده منتقل کردند، افزود: انتظار می‌رود نسل جدید در شرایط حساس کشور از اسوه های مقاومت درس بگیرد.


وی خاطرنشان کرد: آزادگان غیور مردانی هستند که با تأسی از آزاده کربلا امام سجاد (ع) در مقابل ظلم ایستادند تا ولایت‌پذیری خود را به دنیا ثابت کنند.


ناوکی ضمن اشاره به اینکه مسئولان کشور، استان و شهرستان باید قدر و منزلت آزادگان را به خوبی درک کنند، ادامه داد:  باید همگی تلاش کنند مشکلات و دغدغه‌های این عزیزان را به حداقل برسانند.


این مقام مسئول آزادگان را اسوه‌های صبر، مقاومت و افتخار جامعه دانست و اظهار کرد: در دولتی که با گفتمان ارزشی سر کار است ان‌شاءالله بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به آزادگان ارائه کنیم.


حجت‌الاسلام مهدی دری امام جمعه شهرستان رودان نیز با بیان اینکه افتخار ما خدمتگزاری به این قشر است، افزود: در این راستا همیشه خود را مدیون این عزیزان می‌دانیم، لیکن همه مسئولان باید در خدمتگزاری به ایثارگران تلاش کنند تا مدیون این عزیزان نباشند.


گفتنی است؛ در مراسم فوق‌الذکر که با جمعی از آزادگان تجلیل شدند، علی صالحی یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از سال‌های اسارت خود در زندان‌های رژیم بعثی پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها