در دیدار شهردار بندر بوشهر با فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب مطرح شد؛

هم افزایی به نفع شهروندان

شهردار بندر بوشهر در راستای تعامل و همکاری دوسویه با فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب در استان بوشهر دیدار کرد
کد خبر: ۱۳۷۷۳۹۳

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تعاملات فی ما بین و زمینه برای اجرای گذرهای دسترسی موثر در بخش پدافندی و به حداقل رسانی معضلات مسیرهای عبوری با هدف سهولت دسترسی شهروندان (با اجرای طرح های پدافندی برابر طرح تفصیلی که سالها با موانعی همراه بوده) اجرایی فراهم خواهد شد.
وی بیان کرد: شهرداری بندر بوشهر آمادگی دارد تا در بخش های مختلفی همکاری های لازم را با پایگاه هوایی انجام دهد.
حیدری اظهار کرد: پدافند هوایی جنوب. استان بوشهر و شهرداری بندر بوشهر در سایه تعامل دوسویه بدون تردید دستاوردهای ارزشمندی برای یکدیگر به ارمغان خواهند آورد.
فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب در استان بوشهر نیز پیشاپیش با گرامیداشت دهم شهریور روز پدافند هوایی گفت: انتظار می رود در راستای پاسداشت جایگاه شهدای پدافند یکی از معابر یا میدان‌‌های شهر بوشهر به نام شهدای پدافند نیروی هوایی نام‌گذاری شود.
امیر سرتیپ دوم کلهر افزود: نیروی پدافند هوایی بوشهر در طول هشت سال دفاع مقدس موفق به سرنگونی کردن ۱۳۶ دستگاه هواپیما شد که این نشان از اهمیت این نیرو در دفاع از حریم هوایی کشور است.
وی عنوان کرد: مجموعه پدافند هوایی بوشهر اماده تعامل با شهرداری بندر بوشهر است تا بتواند برنامه‌های مدنظر خود را به نحو مطلوبی پیش ببرد.
گفتنی است در نشست یاد شده مهندس پژمان و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر نیز حضور داشتند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها