صدرنشینی پیکان و فولاد در حضور ۱۰ تیم

ترکیب منتخب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد

تیم مس کرمان در ترکیب منتخب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، بیشترین نماینده را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۳۷۷۰۸۹

به گزارش جام جم آنلاین، پرونده هفته دوم بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران بسته شد. در این هفته شاهد رد و بدل شدن ۱۵ گل بودیم که بازهم میانگین آن کمتر از ۲ گل بود. ۲ مسابقه بدون گل به اتمام رسید و در مجموع شاهد عملکرد فوق‌العاده‌ای از تیم‌ها نبودیم.

در ترکیب منتخب هفته دوم شاهد حضور نمایندگان هشت تیم هستیم تا نیمی از لیگ در این هفته سهمیه داشته باشد.

مس کرمان با سه نماینده در صدر قرار دارد و تیم‌های استقلال و سپاهان با ۲ بازیکن در رده بعدی جای گرفته‌اند.

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس):

در هفته‌ای که آرمان شهدادنژاد، حسین پورحمیدی و محسن فروزان نیز عملکرد قابل قبولی داشتند، علیرضا بیرانوند با نمایشی بسیار خوب، برای دومین هفته متوالی دروازه تیمش را بسته نگه داشت و نشان داد انگیزه‌های زیادی برای بازگشت به روزهای خوب دارد. او در جدال با فولاد یکی، دو مهار نجات‌بخش داشت.

مدافعان: امیرحسین عسگری (مس کرمان)، مهران موسوی (آلومینیوم)، مهدی شیری (فولاد):

هم یک گل زد و هم به خوبی در کنار هم‌تیمی‌هایش، مس را برای اولین بار در لیگ بیست و دوم به کلین‌شیت رساند. امیرحسین عسگری یکی از بازیکنان بدون اشتباه مس در دیدار مقابل پیکان بود و مقاومت خوبی در جدال با مهاجمان تیم تهرانی از خود نشان داد.

مهران موسوی به آلومینیوم آمد تا جای خالی رامتین سلیمان‌زاده را پر کند. او در هفته دوم و در دیدار با صنعت نفت پالس‌های مثبتی را برای مهدی رحمتی و هواداران ایرالکو فرستاد تا نشان دهد توانایی‌های بالایی دارد. صنعت نفت در دقایق پایانی برای جبران گل خورده حملات زیادی را پایه‌ریزی کرد اما موسوی و دوستانش به خوبی آنها را کنترل کردند.

مهدی شیری در مصاف با تیم سابقش شب کم‌اشتباهی را پشت سر گذاشت و به خوبی از پس وظایفش برآمد. این بازیکن باتجربه موفق شده اعتماد کامل جواد نکونام را به دست بیاورد و در سمت راست عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

هافبک‌ها: مهدی مهدی‌پور(استقلال)، رضا اسدی(تراکتور)، امین کاظمیان(مس کرمان)، یاسین سلمانی(سپاهان)، مهدی حسینی(مس رفسنجان)

مهدی مهدی‌پور بازهم تبدیل به همان بازیکن لیگ بیست‌ویکم شده است. هافبکی که هم در دفاع و هم در حمله به تیمش یاری می‌رساند. مهدی‌پور این بار با یک پاس گل و یک گل نقشی غیر قابل انکار در اولین برد استقلال در فصل جدید داشت.

رضا اسدی به تراکتور آمده تا روزهای تلخش در اتریش و پرسپولیس را فراموش کند. او در اولین حضور فیکس خود موفق شد با یک ضربه سر هوشمندانه در دقیقه ۹۸ تیمش را به یک امتیاز برساند و مانع از ثابت دومین باخت شود.

امین کاظمیان حالا به چهره‌ای ویژه تبدیل شده است. بازیکنی ۲۶ ساله که در هر ۲ بازی این فصل توانسته برای تیم حسین‌خانی گلزنی کند. او در دیدار مقابل پیکان به زیبایی، فرهاد مجد کرمانشاهی را تسلیم کرد و تیمش را در مسیر پیروزی قرار داد.

باید به حضور یاسین سلمانی در ترکیب منتخب هفته عادت کنیم. بازیکنی که بعد از گلزنی مقابل استقلال این بار توانست گل منجر به برد طلایی‌پوشان را مقابل نساجی به ثمر برساند. او در قامت کاپیتان سپاهان تبدیل به ستاره اصلی تیم ژوزه مورایس شده است.

مهدی حسینی در شبی که تیمش نتوانست به اولین برد فصل برسد و از سد گل‌گهر بگذرد، مقابل تیم امیر قلعه‌نویی عملکردی بی‌نقص داشت. در نبردهای تن‌به‌تن برنده بود و پایه‌ریزی حملات را به عهده داشت. او یکی از کم‌نوسان‌ترین بازیکنان لیگ در ۲ سال اخیر بوده است.

مهاجمان: مهدی قایدی(استقلال)، شهریار مغانلو(سپاهان)

چه بازگشت باشکوهی. مهدی قایدی فقط به چند دقیقه نیاز داشت تا بازگشتش به فوتبال ایران را رسما اعلام کند. یک گل زد و یک پنالتی گرفت تا بازی مساوی با ملوان تبدیل به سه امتیاز ارزشمند شود.

شهریار مغانلو گل نزد ولی روی هر ۲ گل تیمش موثر بود. او پاس گل اول را با ارسالی زیبا فرستاد و روی گل دوم هم نقشی غیرمستقیم داشت. باید دید شهریار در کدام هفته پایش به گل باز خواهد شد.

سرمربی: فرزاد حسین‌ خانی (مس کرمان)

در این هفته تیم ریکاردو ساپینتو هم برد خارج از خانه‌ شیرینی را به دست آورد اما برد سه بر صفر در دومین هفته‌ پس از بازگشت به لیگ برتر چیزی نیست که به سادگی بتوان از آن عبور کرد. تیم فرزاد حسین‌ خانی با ارائه یک بازی حساب‌شده از سد پیکان گذشت تا به بحران سلام نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها