معاون تولید شرکت دخانیات ایران گفت: آذربایجان غربی رتبه سوم تولید سیگارت کشور را دارد.
کد خبر: ۱۳۷۶۶۵۶

 

آیینی  ۲۵ مرداد ماه در مراسم راه اندازی خط تولید جدید شرکت دخانیات آذربایجان غربی افزود: ۲۰درصد از کل تولیدات شرکت دخانیات کشور را مجتمع دخانیات آذربایجان غربی تولید می کند که جز مجتمع های برتر کشور است.

وی با اشاره به اینکه مجتمع آذربایجان غربی  جزء معدود مجتمع های کشور است که تولید ، کشاورزی و کارخانه و فروش سیگارت در ان انجام می شود، تصریح کرد: براین اساس این استان پتانسیل و توانایی توسعه مجتمع دخانیات را دارد.

معاون تولید شرکت دخانیات ایران خاطر نشان کرد: بجز خط تولید سیگارت نانو اسلیم در چند ماه اخیر خط تولید سیگارت صاف سلفون و فیلتر ۲۱ نیز  در این مجتمع راه اندازی شده است.

آیینی اظهار کرد: با توجه به تولید بیش از یک میلیارد نخ در سال گذشته برنامه ریزی شده با راه اندازی خط تولید های جدید امسال ۳میلیارد و ۴۲۰میلیون نخ سیگار در مجتمع دخانیات آذربایجان غربی تولید شود که رشد ۳۳۸ درصدی خواهد بود.

وی یاد آور شد: در مجتمع دخانیات آذربایجان غربی ۱۵دستگاه ماشین سیگارت، ۱۳ دستگاه ماشین بسته بندی و یک کارخانه پرایمری وجود دارد.

معاون تولید شرکت دخانیات ایران خاطر نشان کرد: کل ظرفیت مجتمع دخانیات آذربایجان غربی ۴میلیارد و ۱۲۵میلیون نخ در سال است که با راه اندازی های جدید  و ۳شیفته کردن فعالیت ها به تین ظرفیت خواهیم رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر این مجتمع در یک شیف کاری فعالیت دارد.
انتهای پیام

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها