مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی خبر داد

سه شبکه جاسوسی در آذربایجان‌غربی منهدم شد

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: سه شبکه جاسوسی در مدت ۵۸ روز در این استان شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۱۶۴۳۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی چهارشنبه‌ شب در پنجمین نشست با اصحاب رسانه در ارومیه اظهار داشت: امنیت مردم خط قرمز سربازان گمنام امام زمان (عج) است که در همین راستا و طی رصد شبانه روزی صورت گرفته در ۵۸  روز گذشته اعضای سه شبکه جاسوسی که برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و نا امن کردن ایران وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و منهدم شدند.

وی ادامه داد: همچنین سه تیم تروریستی داعش و سَلَفی نیز که برای خرابکاری وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیرشناسایی و منهدم شدند.

وی، با اعلام آمار ۵۸ روزه از انهدام بزرگترین شبکه قاچاق موبایل در شمال غرب کشور خبرداد و افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در همین راستا ۳۶ هزار گوشی کشف و پرونده‌ای به ارزش هفت هزار میلیارد تشکیل دادند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی همچنین به جلوگیری از یک هزار هکتار زمین خواری در استان طی امسال اشاره کرد و گفت: جلوگیری از این مقدار زمین خواری برابر با جلوگیری از غارت یک شهر کوچک است.

وی از کشف ۱۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن، ۱۰۰ حبوبات، ۱۰۰ تن آرد و ۴۴ هزار لیتر روغن موتور در کمتر از ۲ ماه در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و اظهار داشت: طی این محموله سوخت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان کشف و یک هزار میلیارد ریال نیز ارز قاچاق کشف و ضبط شد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند در ۵۷ روز گذشته ۳۸ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کنند، افزود: طی این مدت یک ضربه نیز به بدنه باند قاچاق اسلحه وارد و در همین راستا ۴۰۰ قبضه اسلحه کشف شد.

وی همچنین از جلوگیری از فرار مالیاتی ۴۹ شرکت در آذربایجان‌غربی به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال خبر داد.
برخورد با اراذل و اوباش دست‌گرمی است

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه نباید هیچ تردیدی در برخورد با مخلان امنیت و آرامش جامعه قائل شد، گفت: تهدید امنیتی فقط برون مرزی نیست؛ به طور قاطع اعلام می کنم که اجازه نفس کشیدن راحت اراذل اوباش و تهدید کنندگان آرامش مردم را نخواهیم داد؛ برخورد با اراذل اوباش توسط همکاران من فقط دست‌گرمی کوچک برای حفظ امنیت در جامعه است.

وی افزود: برخورد با اراذل اوباش در آذربایجان‌غربی ادامه دارد و به زودی اخبار جدیدی در این راستا منتشر خواهد شد.

پیش تر سربازان گمنام امام زمان(عج) ۲۸ نفر به عنوان سردسته اراذل در آذربایجان غربی دستگیر کردند.

دیدار شب گذشته مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با جمعی از خبرنگاران این استان بیش از سه‌ونیم ساعت به طول انجامید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها