یزد - استاندار یزد با بیان اینکه افتتاح کارخانه نوآوری درخشان یزد؛ به جهت اقدامات انجام شده در آن را، از راه اندازی صدها کارخانه بالاتر است گفت : این پروژه؛ مرکز جوشش علم و فناوری خواهد بود و به مراتب نسبت به سایر پروژه ها کام مردم استان را شیرین تر می کند.
کد خبر: ۱۳۷۶۵۹۳

به گزارش خبرنگار جام جم انلاینی یزد ، مهران فاطمی در آئین افتتاح کارخانه نوآوری درخشان یزد که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاون فناوری وزارت علوم و رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، ارزش افتتاح این کارخانه؛ به جهت اقدامات انجام شده در آن را، والاتر از راه اندازی  صدها کارخانه دانست

 وی افزود: این پروژه؛ مرکز جوشش علم و فناوری خواهد بود و به مراتب نسبت به سایر پروژه ها کام مردم استان را شیرین تر می کند.

استاندار یزد ادامه داد: پروژه کارخانه نوآوری درخشان یزد صرفا یک پروژه علمی و فناوری نیست و یک کار احیاء و مرمت نیز جهت راه اندازی این مرکز انجام شده، که همت و نگاه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر طالبی؛ استاندار سابق یزد و مدیران وقت به موضوع "مرمت و احیای این مرکز" به جای احداث ساختمان جدید، شایسته قدردانی است.

وی در ادامه به نگاه ویژه استان به حوزه علم، فناوری و نوآوری و گردشگری و تلاش برای فراهم سازی زیرساخت ها و زمینه های توسعه این دو حوزه، اشاره و خاطرنشان کرد: یزد نوینِ در انتظار فرزندان ما، برای اوج گیری و سرعت گیری در مسیر توسعه و پیشرفت نیازمند دو بال «علم، فناوری و نوآوری» و «گردشگری» است که در این پروژه هر دو موضوع مجسم شده است.

فاطمی در پایان از اقدامات انجام شده جهت بهره برداری از فاز اول کارخانه نوآوری درخشان یزد قدردانی و اظهار امیدواری کرد که با اتخاذ تصمیمات لازم در  جریان سفر معاون علمی و فناوری، فازهای بعدی این کارخانه به زودی افتتاح شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها