یزد - استاندار یزد با اشاره به عدم امکان جبران خسارات سیل اخیر صرفا با اتکا به منابع دولتی، از اعلام آمادگی هیئات مذهبی استان جهت یاری رسانی به آسیب دیدگان از سیل خبرداد.
کد خبر: ۱۳۷۵۲۳۳

 به گزارش خبرنگار جام جم انلاین یزد ، مهران فاطمی در حاشیه نشست هم اندیشی با روسای هیئات مذهبی استان که به منظور بهره مندی از ظرفیت هیئات در کمک به سیل زدگان استان برگزار شد، به نامگذاری یزد به عنوان حسینیه ایران اشاره کرد و اظهارداشت: هیئات مذهبی یزد در مقاطع زمانی مختلف در امور خیر پیشتاز و پیشگام بودند که یکی از نمونه های آن ورود به عرصه سلامت؛ در بحران کرونا و کمک به مدیریت این بیماری در استان است.

وی با اشاره به خسارت های بارش های سیل آسای اخیر به ۸ هزار واحد مسکونی استان یزد و بی خانمانی هزار نفر از مردم استان در این بحران،افزود: یکی از وظایف مهم ما به عنوان محبین سیدالشهدا(ع) در این برهه زمانی، تلاش جهت جبران خسارت های وارد شده به مردم استان و کاهش آلام آن ها است.

استاندار تصریح کرد: اگر توفیق حضور در محضر سیدالشهدا (ع) بود قطعا یکی از سفارش های این امام همام رسیدگی به امور مردم سیل زده بود لذا باید به یاری آسیب دیدگان از سیل شتافت.

فاطمی به رایزنی های انجام شده توسط استان جهت استفاده از ظرفیت بخش های مختلف جهت جبران خسارت های سیل زدگان اشاره کرد و گفت: قطعا جمع کردن ابعاد مختلف سیل اخیر صرفا با تکیه به منابع دولتی ممکن نیست بلکه با مشارکت گروه های مختلف جامعه می توان اتفاقات بزرگ و ارزشمندی را در این زمینه رقم زد.

 وی در ادامه با اشاره به اعلام آمادگی روسای هیئات مذهبی در امر کمک به سیل زدگان و رفع نیازهای آن ها، خاطرنشان ساخت: سازوکار ورود هیئت های مذهبی به مسئله و نحوه مشارکت آن ها در این امر توسط خود هیئات مذهبی اعلام و موضوع دنبال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها