معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور به قم منجر به افزایش پروژه‌های قابل افتتاح در قم شده است.
کد خبر: ۱۳۷۶۳۹۱

ابراهیم معتمدی پیش از ظهر امروز ۲۳ مرداد در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه گزارش اقداماتی که در استان انجام می‌شود باید به دست دولت برسد، اظهار کرد: متاسفانه قم، استان سی ام در ارائه گزارش به دولت است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته جلسه آموزشی چگونگی ارسال گزارشات برگزار شده است، مطرح کرد: هنوز هیچ گزارشی در سامانه‌های تعریف شده دولت بارگزاری نشده است که با اهتمام بیش‌تر مدیران باید این کم‌کاری جبران شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: باید همه مدیران بسیج شویم تا گزارشات خود را به سامانه‌های ورود اطلاعات وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل عدم وجود منابع کافی در سال‌های گذشته پروژه‌های زیادی افتتاح نشده بود، خاطرنشان کرد: باتوجه به سفر رئیس جمهور به قم و اعتبارات خوبی که از این سفر جذب شده است، امسال پروژه‌های بسیاری افتتاح خواهد شد و تعداد بسیاری نیز در هفته‌ها و ماه‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها