خرم آباد-جام جم آنلاین- نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حرکت امام حسین (ع) در واقعه عاشورا بر اساس تقوا شکل گرفت چراکه موفقیت حکومت نظام اسلامی بر پایه تقوا بوده است
خرم آباد-جام جم آنلاین- نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حرکت امام حسین (ع) در واقعه عاشورا بر اساس تقوا شکل گرفت چراکه موفقیت حکومت نظام اسلامی بر پایه تقوا بوده است
کد خبر: ۱۳۷۵۴۵۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسناحجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براینکه مدیران پاک زیستی سرلوحه زندگی خود قرار دهند، افزود: مدیران در هر قوه‌ای که حضور دارند در مرکز تصمیم‌گیری بوده و نباید به واسطه انتصابات آنان، برخی افراد دارای مزایا شوند و برخی دیگر از امکانات دور بمانند.
وی اضافه کرد: حرکت سید الشهدا (ع) در واقعه عاشورا بر اساس تقوا شکل گرفت و موفقیت حکومت نظام اسلامی بر پایه تقوا بوده و نظام اسلامی این مهم را در دستور کار قرار می‌دهد.
معارف حسینی را عمق ببخشیم و با عفاف در مراسم عزای حسینی شرکت کنیم
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه  در فاصله بین ارتحال رسول خدا و سال ۶۱ هجری قمری اتفاقات تلخی رخ داد که در زمان معاویه و یزید سرعت بیشتری گرفت اما تا قبل از آن پیامبر اسلام نظامی را بر پایه عدالت ایجاد کرده که در همه عرصه‌ها قابل مشاهده بوده و نظام جاهلیت را کنار زد، بیان کرد: امام حسین (ع) نیز برای برپایی عدالت قیام کرد و این نهضت منجر به شهادت ایشان شد.
شاهرخی ادامه داد: یاد حسین بن علی(ع)، ۲۲ بهمن ۵۷ و هشت سال دفاع مقدس را رقم زد و خانواده‌ها سختی‌های بسیاری را تحمل کردند؛ امروز نیز باید معارف حسینی را عمق ببخشیم و با عفاف در مراسم عزای حسینی شرکت کنیم.
امام جمعه خرم‌آباد در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به شیوع دوباره ویروس کرونا در کشور بیان کرد: در دوره‌ای که مردم واکسن را تزریق کرده و از ماسک استفاده می‌کردند روزهای بدون فوتی را سپری کردیم هم‌اکنون نیز باید تزریق واکسن و رعایت نکات بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.
روی آوردن جوانان به مهارت ضروری است
وی با بیان اینکه اشتغال و رفع بیکاری جوانان باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد، گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و روی آوردن جوانان به مهارت ضروری است.
وی تاکید کرد: باید شرایط رسیدن جوانان به شغل پایدار فراهم شود چرا که موجب افزایش آمار ازدواج، کاهش آسیب‌های اجتماعی همچنین رونق اقتصادی و کسب و کار می‌شود.
خبرنگاران در انعکاس اخبار، ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی نقش بسزایی دارند
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید محمود صارمی ( خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی) در افغانستان و ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در انعکاس اخبار، ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی نقش بسزایی دارند ‌.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها