خرم آباد-جام جم آنلاین- امام جمعه خرم‌آباد گفت: امامان جمعه با بیان مسایل روز جامعه و احکام دینی نقش مهم و ارزشمندی در هدایت اقشار مختلف جامعه دارند
خرم آباد-جام جم آنلاین- امام جمعه خرم‌آباد گفت: امامان جمعه با بیان مسایل روز جامعه و احکام دینی نقش مهم و ارزشمندی در هدایت اقشار مختلف جامعه دارند
کد خبر: ۱۳۷۳۸۴۶
به گزارش جام جم آنلاین لرستان حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اهمیت برگزاری نمازجمعه اظهار کرد: اکنون در ۹۰۰ شهر کشور نماز جمعه برگزار می‌شود و در باب اهمیت برگزاری نمازجمعه  سوره جمعه نازل شده است.
وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه در چنین جایگاه مهمی انجام وظیفه می‌کنند، بیان کرد: اعضای ستاد نمازجمعه و مسئولین نقش مفید و ارزشمندی در برگزاری این فریضه مهم دارند  و در طول سال‌ها برقراری نماز جمعه در تمامی هفته‌ها در گرما و سرما نقش‌آفرینی می‌کنند.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به پنجم مردادماه سالروز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد، گفت: جمهوری اسلامی قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفت اما خوی فزون طلبی صدام و حمایت آمریکا همچنین منافقین کوردل آنان را وادار کرد تا دوباره به مرزهای ایران اسلامی حمله کنند.
شاهرخی اضافه کرد: دشمن در این حمله از سوی رزمندگان اسلام، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی ضربه سهمگینی خورد و توان نظامی منافقین در این عملیات نابود شد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: ۷۰ نفر از شهدای عملیات مرصاد مربوط به استان لرستان هستند، مردانی که در آخرین عملیات جنگی برگ درخشانی به تاریخ انقلاب اسلامی افزودند.
وی همچنین به سوم مرداد ماه روز تکریم خانواده و بازنشستگان اشاره کرد و یادآور شد: اساس خانواده بر پایه دوستی متقابل و رحمت است و باید احترام به یکدیگر از سوی زن و مرد رعایت شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان  افزود: دولت باید به وضعیت بازنشستگان رسیدگی کند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها