نمایشگاه نقاشیخط جمعی از بانوان هنرمند سنندجی با عنوان گروه ژی به سرپرستی استاد صابر میکائیلی در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.
کد خبر: ۱۳۷۴۹۱۳

 کردستان- جام جم آنلاین-طی مراسمی نخستین نمایشگاه نقاشیخط گروه ژی متشکل شماری از بانوان هنرمند سنندجی در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، جمعی از هنرمندان و علاقمندان به هنر نقاشیخط برگزار شد.

صابر میکائیلی هنرمند برجسته کردستانی و سرپرست برگزاری این نمایشگاه طی سخنانی با اشاره به روند مناسب رشد فعالیت های فرهنگی و هنری در این استان، اظهار کرد: خوشبختانه به دنبال برگزاری دوره های آموزشی شماری از هنرمندان جوان پرورش یافته و وارد عرصه شده اند.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه در گالری سوره با امکانات و تجهیزات به روز و بازدید علاقمندان از آن بهترین فرصت برای حمایت از هنرمندان جوان است.

نمایشگاه نقاشیخط گروه ژی شامل 43 اثر نقاشیخط پنج نفر از بانوان هنرمند سنندجی شامل خانم ها روژیار مهاجرپور، شیوا قمری، شبنم جهان بین، سمیرا امیری و شنو قادری است.

این نمایشگاه از امروز تا 14 تیرماه از ساعت 16  الی 20 در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج آماده بازدید علاقمندان به این هنر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها