یزد - فرمانده انتظامي استان از برنامه ‌‌ريزي منسجم و آمادگي صد درصدي پليس در تامين نظم و امنيت مراسم های عزاداري در ايام محرم خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۸۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا و تسليت ايام ماه محرم الحرام اظهارداشت: هرساله عاشقان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) همنوا با كاروان كربلا، شور و شعور حسيني را احيا مي‌كنند و عشق به خاندان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم‌السلام را در دلها زنده نگه مي‌دارند.

وی با اشاره به اينكه در اين ايام ماموريت‌ هاي کارکنان پلیس در برقراري نظم و امنيت مراسم عزاداري شهروندان افزایش می یابد، افزود: آمادگي لازم برای انجام هر چه بهتر و مطلوب ‌تر امنیت عزاداران حسینی؛ تکليفي است که پليس با برنامه ‌ريزي هاي منسجم و‌ با جديت آن را دنبال می کند.

بهدانی فرد ، روان سازي ترافيک و امنيت عزاداران حسيني و برنامه هاي عملياتي در پيشگيري از جرايم را از مهم ‌ترين اولويت هاي پليس در اين ايام عنوان کرد و گفت: پليس همگام با عزاداران حسيني و با بسيج امکانات در راستاي تأمين نظم و امنيت مردم با مشارکت و همراهي عموم عزاداران انجام وظيفه مي‌كند.

فرمانده انتظامي استان تصریح کرد: پلیس در جای جای استان یزد همگام و همراه با عزاداران حسینی در برگزاری این مراسم سهیم خواهد بود و امیدواریم عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) طبق سنوات گذشته با پلیس در جهت ایجاد نظم و امنیت و ارتقای انضباط اجتماعی همکاری داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها