معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد؛

قتل پیرزن در انزلی | قاتل دستگیر شد

زن جوان به‌عنوان تنها مظنون قتل پیرزن تنها دستگیر شد. جسد پیرزن بعد از قتل و سرقت النگوهایش در چمدانی در یکی از پارک‌های تهران پیدا شد.
کد خبر: ۱۳۷۴۲۵۶

جسد این زن ۷۰‌ساله که با هفت نایلون و گونی مومیایی طور شده و در چمدانی قرار داشت، شامگاه چهاردهم تیر امسال در یکی از بوستان‌های محله جوادیه تهران پیدا شد. مرد معتادی چمدان را یافته و موضوع را به پلیس خبر داده بود. همچنین معلوم شد مقتول مانتو و شلوار بیرون از خانه و روسری داشته و براثر خفگی به قتل رسیده و یک شبانه‌روز از مرگ او گذشته است.

با شناسایی فرزندانش و تحقیق از آنها معلوم شد مادرشان به‌تنهایی زندگی می‌کرده، هفته‌ای چند بار برای دیدن او می‌رفتند که روز سیزدهم تیر امسال او از خانه بیرون رفته و ناپدید شده‌است‌. در ادامه به کلانتری رفته و برای یافتن وی کمک خواستند تا این‌که بعد چند روز مطلع شدند او به قتل رسیده‌است. وقتی جسد را از پزشکی قانونی تحویل گرفتند پی بردند همه النگوهای مادرشان که ارزش ۱۵۰ میلیون تومانی داشته سرقت شده است. احتمال می‌رفت او قربانی سرقت طلاهایش شده است.

در جریان تحقیقات معلوم شد او اختلافی با کسی نداشته و برای گذران زندگی خرید و فروش لوازم دست دوم می‌کرد. ماموران از صاحبخانه او تحقیق کردند که گفت: مستاجرم آخرین بار قرار بود برای خرید ضایعات به خانه زن جوانی از همسایه‌ها برود.

با افشای این موضوع، زن جوان دو روز پیش به عنوان مظنون بازداشت شد و دیروز ــ دوشنبه ــ برای ادامه تحقیقات به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت : بعد از جدایی از شوهرم تنها زندگی می‌کردم. مقتول همسایه‌مان بود و ضایعات و وسایل دورریختنی خرید‌و‌فروش می‌کرد‌. آن روز به خانه‌ام آمد و وسایل دورریختنی و تعدادی کیف کهنه و قدیمی را به او رایگان دادم که برداشت و رفت و دیگر او را ندیدم. بعد از چند روز فهمیدم گم‌شده و بعد خبر رسید که به قتل رسیده است. نمی‌دانم چه کسی او را کشته‌، بی‌گناهم و اشتباهی بازداشت شدم.

محمد‌تقی شعبانی، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: زن همسایه در حالی منکر قتل است که اظهارات ضد‌و‌نقیض وی و شواهد پرونده علیه اوست. وی در بازداشت بوده و تحقیقات از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها