معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: رسانه نباید یاس و نامیدی را به جامعه تزریق کنند بلکه مجموعه رسانه‌ها باید در مسیر امیدواری اجتماعی حرکت کنند.
کد خبر: ۱۳۷۴۱۹۳

 کردستان-جام جم آنلاین- مهدی رمضانی در نشست با رسانه های استان کردستان، تلاش خبرنگاران را در پوشش رویداد تاریخی سفر ریاست جمهوری ستودوافزودکه جاودانگی جوهر قلم خبرنگاران که برای تعالی جامعه می چرخد برجریده تاریخ حک می شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان حرفه خطیر خبرنگاری را به معنای مچ گیری افشاگرانه ندانست و این رویکرد را مغایر ومتضاد با اخلاق رسانه ای توصیف کرد.

وی اطلاع رسانی و آموزش را از کارکردهای رسانه ها عنوان و به خبرنگاران منتقد دولت توصیه کرد که به هنگام نقدنویسی، اغراض فردی و جناحی را آمیخته به بازنمایی طبیعی خبر نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان تضارب آرا، نقد و خردجمعی رسانه‌ها در نشست‌های تخصصی قبل از انتشار اخبار را ضروری برشمرد و گفت: رسانه نباید یاس و نامیدی را به جامعه تزریق کنند بلکه مجموعه رسانه‌ها باید در مسیر امیدواری اجتماعی حرکت کنند.

رمضانی با اشاره به اینکه برخی تیترها در نشریات زیبنده استان نیست، خواستار اصلاح سبک و شیوه صحیح خبرنویسی، تحلیل محتوا و تیترهای مناسب در نشریات استان شد.

مدیرکل حوزه استاندار نیز همدلی خبرنگاران و شماری از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی را در پوشش خدمات دولت مثبت ارزیابی کرد.

علیرضا خزایی گفتمان هم اندیشی رسانه ای را از رویکردهای همگرا در ساختار روابط عمومی استانداری کردستان عنوان کرد و توضیح داد که رابطه دوسویه پیام با مخاطب مبتنی بر گفتمان رسانه،ملت ،دولت راهبرد این هم اندیشی هاست.

این جلسه هم اندیشی با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های کردستان،سرپرستی نمایندگی خبرگزاری هاواعضای هیات رئیسه هماهنگی شورای روابط عمومی های کردستان برگزارشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها