جعفر توان در آیینی با حضور نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و معاون سیاسی استاندار کردستان به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه سقز معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۶۳۰۰۰

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید سقز با بیان اینکه شان مسوولان، خدمتگزاری است و نباید به دنبال جانبداری سیاسی باشند، اظهار داشت: برخی از جریان ها و افراد در شهرستان سقز به دنبال ناامید کردن مردم هستند اما القای ناامیدی، گناهی نابخشودنی است.

وی با اشاره به اینکه نماینده مردم در مجلس در انتخاب فرماندار سقز، نقش پیشنهاد دهنده داشته است، اضافه کرد: در انتخاب فرماندار سقز، هیچ جریان و گروهی به دنبال، سهم خواهی نبوده است.

وی سرپرست جدید فرمانداری سقز را فردی توانمند توصیف کرد و ادامه داد: امیدواریم با تلاش و خدمات ارزنده وی، شاهد رفع مشکلات منطقه و شکوفایی در بخش‌های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی باشیم.


سقز دارای بزرگترین ظرفیت نخبگان برای توسعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان هم با بیان اینکه فرماندار، رییس‌جمهور یک شهرستان است و باید تمام ادارات به وی پاسخگو باشند، اظهار داشت: همه باید خود را فرماندار بدانند و به آینده این شهرستان بی توجهی نکنند، ضمن اینکه فرماندار باید با خرد جمعی و استفاده از ظرفیت نخبگانی جهت توسعه روز افزون شهرستان سقز تلاش کند.

مهدی رمضانی بر ارائه برنامه های کیفی و عملیاتی، به ویژه در حوزه اشتغال و ساخت مسکن، توجه به مفاد برنامه های گام انقلاب، تاکید و اظهار امیدواری کرد شاهد یک جهش مدیریتی در شهرستان سقز باشیم.

وی با اشاره به دسته بندی های سیاسی افزود: تمام این دسته بندی ها زیر دو گروه انقلابی و غیرانقلابی قرار می گیرند و همه باید خود را خادم انقلاب و مردم بدانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه این استان باید پایلوت استان های کشور برای پیشرفت در ایران اسلامی شود، اضافه کرد: سقز جزو افتخارات استان کردستان و دارای بزرگترین ظرفیت نخبگان و متخصصان و سرمایه‌انسانی و دانش آموختگان است که باید از این سرمایه ها جهت توسعه و آبادانی بهره گرفت.

رمضانی در بخشی دیگر از سخنان خود شهرستان سقز را از قطب های کشاورزی، گیاهان دارویی، معادن و ذوب آهن توصیف کرد و اظهار داشت: فرودگاه برای این شهرستان و منطقه، بستر ساز توسعه است.

وی یادآور شد: انقلاب ایران اسلامی، حاصل و سرمایه مجاهدت ها و سختی کشیدنهای انسان های مجاهد و بزرگ است و این انقلاب با رهبری امام راحل، تداوم انقلاب رسول الله است.

رمضانی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب، ادامه داد: باید مسوولان به مفاد این بیانیه عمل و آنرا در دستور کار قرار دهند زیرا بیانیه گام دوم انقلاب، شعار نیست که ویترین باشد بلکه یک برنامه اجرایی حکومتی است که باید مسوولان با درک موقعیت و برای پیشرفت از آن بهره بگیرند.

در این آیین از خدمات چهار ساله کامیل کریمیان تقدیر و جعفر توان به عنوان سرپرست فرمانداری سقز معرفی شد.

جعفر توان پیش از این، مدیرکل امور اقتصادی استانداری کردستان، فرماندار دیواندره، معاون فرماندارهای بانه و دیواندره، شهردار شهرهای سقز، بوکان و مریوان و بخشدار مرکزی اشنویه را در کارنامه کاری خویش دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها