امام جمعه سنندج اظهار کرد: جهان اسلام امروزباید به خود بیاید و با تکیه بر وحدت اسلامی مانع و سد راه دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان علیه جهان اسلام شوند.
کد خبر: ۱۳۷۳۶۶۰

 کردستان-جام جم آنلاین-حاج ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در اولین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی که هم‌اکنون در سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: کردستان مظهر وحدت و برادری در کل کشور است.

وی اظهار کرد: کردستان مرکز وحدت و برادری است و برگزاری این اجلاسیه در استانی که مرکز یکدلی و اتحاد است مایه خوشحالی و جای تشکر است.

امام جمعه سنندج افزود: جهان اسلام امروزباید به خود بیاید و با تکیه بر وحدت اسلامی مانع و سد راه دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان علیه جهان اسلام شوند. 

امام جمعه سنندج افزود: هدف اصلی دشمنان ویران کردن زیرساخت ها و غارت منابع خدادادی در کشورهای اسلامی است.

ماموستا فایق رستمی تصریح کرد: به واسطه تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای ایران اسلامی با وجود تمام توطئه های دشمنان وحدتی پایدار و مردمی در استان کردستان و کل کشور وجود دارد.

وی گفت: امنیت پایدار و خلل ناپذیر ایران اسلامی از برکات وحدت ملت بصیر و آگاهی است که در تمام عرصه های سرنوشت ساز و حساس در میدان حاضر و ارزش های انقلاب و ولایت دفاع می کنند.

وی از قرآن و پیامبر به عنوان دو محور اصلی وحدت در جهان اسلام نام برد و گفت: قبله واحد و محبت به رسول اکرم و اصحاب و اهل بیت و خاندان پیامبر اسلام وجه اشتراک قوی در بین مسلمانان است.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: باید با تکیه بر اشتراکات دینی و اسلامی مانع از ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی شود.

وی به برکات وحدت هم گریزی زد و گفت: وحدت موجب توسعه و عمران و آبادانی در کشور و استان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها