کد خبر: ۱۳۷۳۵۷۳

صنایع غذایی شامل یک شبکه تخصصی از مجموعه فعالیت های مربوط به کشاورزی،تامین کالا، تهیه و خدمات غذایی است. این صنعت از پویاترین بخش های اقتصادی به شمار می آید که سلامت غذا مهمترین رکن این حوزه بوده و تاثیر شایانی بر جامعه خواهد داشت.

صنایع غذایی اصالت باری دیگر با حضور در نمایشگاه بین المللی آگروفود از تاریخ 27 تا 30 خرداد 1401 در سالن 8و9 نمایشگاه بین المللی پذیرای مهمانان و تاجران ایرانی و خارجی بود. در گفت و گو با مدیران این شرکت خواسته شد تا اهدافشان را از شرکت در نمایشگاه شرح دهند. ایشان ارتباط بی واسطه با مشتریان و توزیع کنندگان داخلی و بین المللی را اصلی ترین هدف این مجموعه از شرکت در نمایشگاه بیان نمود تا با این ارتباط بی واسطه مشکلات و معضلات آنان را در سطح خرد و کلان را برطرف نمایند.

حضور صنایع غذایی اصالت در نمایشگاه بین المللی آگروفود 1401

در طول مدت برگزاری نمایشگاه بین المللی اگروفود ، صنایع غذایی اصالت پذیرای مهمانان و تاجران داخلی و بین الملی بوده است و در آغازین ساعات افتتاحیه نمایشگاه جناب آقای دکتر علی آقا محمدی ، ریاست محترم گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از غرفه صنایع غذایی اصالت بازدید به عمل رسانده و آرزوی توفیق روزافزون برای این مجموعه داشتند.

صنایع غذایی اصالت در این نمایشگاه پذیرای نمایندگان بالفعل و بالقوه خود از سراسر کشور و همچنین پذیرای تاجران برون مرزی همچون کشورهای روسیه ، آلمان، فرانسه، عراق، عمان و.... بود.

شرکت صنایع غذایی بر آن است همچون سنوات گذشته در کنار دیگر فعالان حوزه صنایع غذایی غذایی بتواند دستاوردهای موثری در رونق اقتصادی، افزایش مبادلات تجاری و ارتقای کیفیت سلامت جامعه به دست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها