یزد - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد گفت : دومین دوره ویژه‌برنامه «از تبار قلم» که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به منظور تجلیل از نویسندگان بومی هر استان و معرفی آثار آن‌ها طراحی شده است، در استان یزد نیز با تجلیل از محمدعلی جعفری، نویسنده جوان و برجسته استان و کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۳۲۸۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، رقیه دوست فاطمی ها با بیان این خبر اظهارداشت: آیین تجلیل از محمدعلی جعفری، نویسنده برجسته استان و خالق کتاب‌های پرمخاطبی همچون قصه دلبری، عمار حلب، سربلند، شغل شریف و خانه مغایرت در قالب دومین ویژه‌برنامه «از تبار قلم» در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم که به مناسبت روز قلم و با هدف تجلیل از نویسندگان بومی کشور در استان‌های مختلف در حال برگزاری است، صبح روز شنبه 25 تیرماه در سالن فرهنگ و هنر نگین یزد میزبان اهالی کتاب و کتابخوانی و کتابداران یزدی خواهد بود.

دوست فاطمی ها تصریح کرد: این برنامه همچنین در فضای مجازی از طریق بستر اسکای‌روم به آدرسwww.skyroom.online/ch/nahaad/yazdpl   قابل مشاهده خواهد بود و به صورت زنده و مستقیم از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس www.iranpl.ir و صفحه اینستاگرام این‌نهاد نیز پخش می‌شود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها