با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر انجام شد

افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، معرفی حجاب برتر، معرفی بانوان موفق و محجبه و حمایت از تولیدات ملی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی و استانی در حوزه پوشاک از اهداف این نمایشگاه است.
کد خبر: ۱۳۷۲۹۰۳

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در آیین افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب اظهار داشت:  سه شنبه ۲۱ تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب رضاخانی به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده و باید این روز را گرامی بداریم.

وی افزود: جلادان رضاخانی، مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند و به همین مناسبت، ۲۱ تیرماه به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: این نمایشگاه نیز به مناسبت این روز توسط قرارگاه استانی عفاف و حجاب برپا شده است.

پورات تصریح کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، معرفی حجاب برتر، معرفی بانوان موفق و محجبه و حمایت از تولیدات ملی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی و استانی در حوزه پوشاک از اهداف این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: امیدوار هستیم که با توجه به زحمات دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، مردم استان استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته باشند.

جام جم آنلاین بوشهر _زهرا ماندنیان فرد _خبرنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها