تدوین برنامه چهار ساله برای حوزه صمت

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امسال اتاق فکر صنعت و فناوری با هماهنگی تشکل های بخش خصوصی و هیات های اندیشه ورز ایجاد شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امسال اتاق فکر صنعت و فناوری با هماهنگی تشکل های بخش خصوصی و هیات های اندیشه ورز ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۳۷۱۴۲۴
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طرح های مختلفی برای ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه تدوین و اجرایی شده است، البته عمده واحدهای صنعتی استان متعلق به بخش خصوصی و از هدلینگ های بزرگ تولیدی هستند که تفاهم نامه هایی با دانشگاه ها دارند.
رجبی اظهار داشت: امسال اتاق فکر صنعت و فناوری با هماهنگی تشکل های بخش خصوصی و هیات های اندیشه ورز ایجاد شد و همچنین ایجاد پردیس های ویژه صنعت و معدن و تجارت در دستور کار قرار گرفته است که زمینه ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و واحدهای فناور و دانش بنیان فراهم و به توسعه دانش در تولید کشور کمک می کنند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه پردیس معدن ایجاد شده و ایجاد پردیس صنعت در حال پیگیری است، افزود: خراسان رضوی با برخورداری از یکهزار پروانه، بیشترین پروانه بهره برداری معدنی را در کل کشور دارد.
وی اظهار داشت: دانشگاه در بروزرسانی روش های اکتشاف و استخراج معدن به صاحبان صنایع و معادن کمک شایانی می کند لذا پردیس معدن تلاش می کند که دانش روز دانشگاه و شرکت های فناور را برای رشد و توسعه و بهره وری در کنار معادن و صنایع معدنی قرار دهد.
رجبی افزود: خراسان رضوی در حوزه صنایع هم در رسته های قطعه سازی، غذایی، پلیمری مزیت هایی دارد که می توان این موضوعات را در ارتباط گیری بهتر با دانشگاه در قالب پردیس صنعت و پردیس دارویی دنبال کرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: باید نیاز به روزآمد شدن در واحدهای بزرگ تولیدی ایجاد شود تا برای موفقیت در فضای رقابتی، به سمت استفاده از فناوری های جدید بروند، در این بخش واحدهای فناور به کمک بخش تولید می آیند، باید این ارتباط برقرار و فناوری در اختیار تولید قرار گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها