گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون تاکید کرد:

نهادینه شدن فرهنگ تولید باکیفیت و حمایت از کالای ایرانی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه گفت: قوه قضاییه رویکرد حمایت از تولید و رفع موانع با هدف شتاب بخشی به چرخه تولید را در دستور کار دارد و در این راستا اقدامات لازم را با همکاری سایر نهادهای مربوط انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۷۱۱۹۹

ساوه و زرندیه به گزارش جام جم آنلاین :مجید علیپور در حاشیه بازدید از یک شرکت دانش بنیان واقع در منطقه ویژه شهر صنعتی کاوه  اظهار کرد: با توجه به نامگذاری و شعار امسال با عنوان "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین"، تمام دستگاه های اجرایی وظیفه دارند در راستای تحقق این امر تلاش کنند.

وی بیان کرد: قوه قضاییه نیز رویکرد حمایت از تولید و رفع موانع با هدف شتاب بخشی به چرخه تولید در دستور کار دارد و در این راستا اقدامات لازم را با همکاری سایر نهادهای مربوط انجام می‌دهد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه، گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان باید در اولویت قرار گیرد، این مهم در حالی بوده که این شرکت دانش بنیان در حوزه تولید دارو، نیاز کشور را برطرف کرده و به چرخه اقتصادی و علمی نیز کمک شایانی می‌کند.

علیپور ادامه داد: استفاده از ظرفیت و دانش داخلی و همچنین بهره‌گیری از به روزترین تجهیزات و امکانات دنیا جزو اولویت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای جلوگیری از واردات محسوب می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت تولیدکننده دارو نیز در این بازدید گفت: این واحد دانش‌بنیان تولیدکننده انواع دارو و مکمل‌های غذایی و دارویی است که در منطقه ویژه اقتصادی کاوه فعالیت دارد.

مهدی مرادی افزود: این واحد در حوزه تولید انواع قرص، کپسول، شربت، قطره، محصولات استنشاقی و اسپری های تنفسی با تکنولوژی مدرن و پیشرفته، داروهای هورمونی و ... است که در پنج خط تولیدی و ۶ خط بسته بندی فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: به منظور ساخت آزمایشگاه این واحد تولیدی دانش بنیان دو میلیون و ۵۰۰ هزار یورو هزینه شده و یکی از بهترین آزمایشگاه‌های ایران بوده که برای ۱۲۰ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.

مرادی با اشاره به وجود برخی مشکلات گمرکی در ترخیص کالا گفت: در تولیدات این شرکت به گونه‌ای هدفگذاری شده که پس از تامین نیاز داخلی بخش عمده ای از تولیدات صادر و برای کشور ارزآوری داشته باشد اما رفع مسائل مربوط به گمرک نیاز به همت مسئولان مربوط دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها