تشک بادی ماشین و انواع خودرو های سواری

تشک بادی ماشین را می توان کاربردی ترین و محبوب ترین محصول بادی سال دانست که با توجه به ماهیت استفاده و کارایی فوق العاده ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند.
کد خبر: ۱۳۶۹۳۸۳

تا سالیان گذشته استفاده از تشک درون ماشین کمی دور از ذهن به نظر می رسید و استفاده از آن ها را می توانستیم غیر ممکن بدانیم و در واقع کسی به آن چندان فکر نمیکرد که این امر باعث شده بود خواب درون ماشین مخصوصا در مسافرت ها و مسیرهای طولانی به شکل غیر قابل باوری سخت و کسل کننده باشد .

این باعث می شد که به هنگام خواب در ماشین و پس از رسیدن به مقصد انرژی لازم را نداشتید و به صورت کلی کسل می شدید که شاید یک رو سفر شما را به هدر می داد .

با ورود تشک های بادی داخل ماشین که به اسم تشک بادی صندل عقب ماشین نیز شاید اسم آن ها را شنیده باشید ، خواب درون ماشین از خواب در خانه نیز شاید برای بسیاری لذت بخش تر شد و با خیالی راحت می توانید به صورت دو نفره درون ماشین بخوابید و لذت سفر را برای خود و دوستان و خانواده دو چندان کنید .

این محصولات دارای مدل های مختلف می باشند که همه آن ها به صورت تقریبی از یک نوع ساختار بهره می برند و در ادامه می خواهیم نگاهی دقیق به این محصولات بندازیم تا به صورت کامل با آن ها آشنا شوید و در آخر بهترین فروشگاه تشک بادی داخل ماشین را به شما معرفی کنیم .

تشک بادی ماشین و انواع خودرو های سواری

تشک بادی ماشین همانطور که در تصاویر این محصولات نیز مشاهده کرده اید دارای ساختارهای دو تکه می باشند که در بخش پایین آن ها ستون هایی واقع شده است که به خوبی فضای میانی صندلی جلو و عقب را در بر می گیرد .

این ستون ها به صورت تماما بادی می باشند و با پر کردن فضای خالی عقب ماشین ، ستون های محکمی را برای تشک بادی رویه مهیا می کنند تا قابلیت تحمل وزن این محصولات را به طور خوبی افزایش دهند .

بر روی این ستون های بادی یک عدد تشک بادی مسطح قرار می گیرد که با توجه به مدل ماشین خود می توانید آن را خریداری کرده و در بخش عقبی ماشین استفاده کنید که استفاده از این محصول باعث می شود فضای عقب ماشین شما به محیطی یکدست و نرم و راحت برای استراحت تبدیل شود . استفاده از تشک های بادی داخل ماشین در سفر با ماشین بسیار زیاد شده است و دلیل این استفاده گسترده راحتی فوق العاده ای می باشد که این محصولات در اختیار شما قرار می دهند .

این محصولات همانطور که در بخش های بادی تر نیز اشاره شد برای انواع مدل های ماشین طراحی و عرضه شده اند که از جمله مدل های مختلف می توان به تشک بادی داخل ماشین داخلی ، خارجی ، نیم شاسی و شاسی بلند اشاره داشت . با توجه به این موضوع و تولید گسترده این محصولات به راحتی می توانید بهترین مدل را با توجه به مدل ماشین خود خرید کنید .

جنس تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین در طرح های متنوع و جنس های بدنه مختلف ساخته و عرضه می شوند که با توجه به سلیقه و ماهیت استفاده ای که از آن انتظار دارید می توانید اقدام به انتخاب مدل مد نظرتان نمایید .

باید گفت که بهترین تشک های بادی داخل ماشین با توجه به تست های صورت گرفته از نوع رویه پی وی سی جیر یا مخمل با جنس کف چرمی استفاده می کنند که این ساختار باعث می شود بهترین کارایی را از آن مشاهده نمایید .

باید گفت که تشک های بادی برای بالا بردن مقاومت و قدرت خود در بخش زیرین که اگر بخواهیم بهتر بگوییم در همان ستون های زیرین تشک بادی اصلی از ساختار های بدنه دو لایه استفاده می کنند تا میزان فشار وارده بر روی خود را به راحتی تحمل نمایند .

با این تفاسیر بهترین جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین را می توان به این صورت دانست : تشک بادی با تشک رویه جیر یا همان مخمل و جنس کف چرمی دو لایه .

طریقه استفاده از تشک بادی داخل ماشین

تشک های بادی داخل ماشین را به راحتی می تواند راه اندازی کرد و در این خصوص با مشکلی مواجه نخواهید شد . اغلب به همراه این محصولات پمپ های بادی مخصوص ارسال می شود تا شما را از شر خرید لوازم جانبی راحت کند .

برای راه اندازی این محصولات می توانید از انواع پمپ های بادی دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی استفاده کنید اما پیشنها ما به شما استفاده از پمپ باد برقی که قابلیت اتصال به شارژر فندکی ماشین را دارد است .

این موضوع بدین خاطر است که ماهیت استفاده از این محصولات در سفر می باشد و به همین خاطر امکان دارد که دسترسی به برق شهری در سفر کمی دشوار باشد و در صورت استفاده از پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به شارژر فندکی ماشین به راحتی می توانید هر موقع که خواستید آن را حتی درون محیط داخلی ماشین و در حین حرکت باز کرده و به استفاده از آن بپردازید .

یکی از نکات قابل توجه در برخی از مدل های تشک بادی داخل ماشین این است که ستون ها و تشک بادی رویه به صورت مجزا از یکدیگر قرار دارند و این امر باعث می شود تا از تشک رویه به راحتی بتوانید در محیط بیرونی ماشین همانند داخل چادر مسافرتی نیز استفاده نمایید .

قیمت تشک بادی ماشین

باید بدانید که تشک های بادی داخل ماشین همانند بسیاری از محصولات دارای قیمت های متفاوت می باشند و این متفاوت بودن قیمت می تواند به دلیل متریال استفاده شده در بدنه و همچنین برندهای سازنده باشد .

تشک بادی ماشین و انواع خودرو های سواری

استفاده از متریال با کیفیت در بدنه این محصولات می تواند قیمت های متفاوت را به همراه داشته باشد و علاوه بر آن باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصولات کاملا وارداتی بوده و حذف واسطه ها می تواند قیمت پایین را برای شما به همراه داشته باشد .

در این خصوص می توان بهترین و با سابقه ترین فروشگاه محصولات بادی در ایران یعنی فروشگاه تهران اینتکس را معرفی کرد که به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس و بست وی در ایران فعالیت می کند و ارزان ترین قیمت را به همراه کیفیت فوق العاده و تضمین شده و همچنین خدمات پس از فروش فراهم می آورد .

این خدمات پس از فروش که با بهره گیری از پرسنل کارآزموده صورت می گیرد باعث شده است تا در صورت بروز هر گونه مشکل در بدنه این محصولات بدون دغدغه تعمیر را به نمایندگی اینتکس سپرده و پس از برطرف شدن مشکل ، محصول برای شما درب منزل ارسال می شود و می توانید با خیالی راحت از آن استفاده نمایید .

تشک بادی داخل ماشین از کجا بخرم؟

نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی در ایران را می توان فروشگاه تهران اینتکس دانست که با بهره گیری از سابقه پانزده ساله ای که در زمینه عرضه محصولات بادی در کشور دارد اقدام به فروش تشک بادی داخل ماشین در تنوع بسیار گسترده با ارزان ترین قیمت کرده است . این قیمت ارزان به دلیل حذف واسطه ها و فروش مستقیم به مشتریان می باشد که از این رو و با توجه به کیفیت فوق العاده محصولات ، بر روی تمامی محصولات ضمانت تست و خدمات پس از فروش حرفه ای را قرار داده است تا خیال خریداران را پس از خرید نیز به طور کلی راحت کند .

تشک بادی ماشین و انواع خودرو های سواری

در این فروشگاه تشک بادی داخل ماشین برای انواع مدل های ماشین داخلی و خارجی در رنگبندی های متنوع وجود دارد که با توجه به سلیقه خود می توانید مدل مد نظر را انتخاب و سفارش دهید .

علاوه بر آن این فروشگاه علاوه بر امکان خرید اینترنتی ، خرید حضوری را با مراجعه به دفاتر حضوری خود فراهم آورده است .

فروشگاه تهران اینتکس دارای دو نمایندگی حضوری در استان تهران و مازندران می باشد که با مراجعه به این شعب می توانید محصولات را از نزدیک مشاهده و در صورت ایده آل بودن خرید خود را نهایی کنید .

آدرس و اطلاعات تماس نمایندگی فروش تشک بادی داخل ماشین تهران اینتکس :
آدرس وب سایت : https://www.intextehran.ir
استان مازندران : رویان – رو به روی پمپ بنزین رویان – فروشگاه بزرگ اینتکس
تلفن های تماس و مشاوره : 02144384080. - 02144384090

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها