استانبول همان شهری است که می‌تواند هوش و حواس شما را تا مدت‌ها با تاریخ غنی، مناظری دیدنی و مراکز خرید جذاب خود درگیر کند. شهری که در میان پربازدیدترین مقاصد گردشگری جهان قرار دارد و برای ایرانی‌ها با تفریح و خرید تعریف می‌شود
کد خبر: ۱۳۶۹۳۴۶

استانبول همان شهری است که می‌تواند هوش و حواس شما را تا مدت‌ها با تاریخ غنی، مناظری دیدنی و مراکز خرید جذاب خود درگیر کند.

شهری که در میان پربازدیدترین مقاصد گردشگری جهان قرار دارد و برای ایرانی‌ها با تفریح و خرید تعریف می‌شود.

اگر برای سفر به پایتخت فرهنگی ترکیه برنامه‌ریزی می‌کنید، اولین قدم خرید بلیط هواپیما استانبول است. با به کارگیری برخی راهکارهای ساده می‌توانید به راحتی پروازهای ارزان به مقصد استانبول را رزرو کنید.

پروازهای ارزان به مقصد استانبول با فلای تودی

پروازهای مستقیم استانبول

می‌توانید با خرید بلیط تهران - استانبول مستقیم به این شهر سفر کنید، اما آیا پرواز مستقیمی از شهرهای دیگر ایران نیز در دسترس قرار دارد؟ پرواز مستقیم استانبول از شهرهای مختلف ایران نیز امکانپذیر است. برای مثال اگر ساکن شهر تبریز هستید و قصد دارید به استانبول سفر کنید، پرواز مستقیم تبریز استانبول و برگشت از استانبول به تبریز وجود دارد. می‌توانید بلیط پرواز تبریز به استانبول را با پایین‌ترین قیمت از فلای تودی تهیه کرده و بدون دغدغه برای بازدید از این شهر دیدنی برنامه‌ریزی کنید.

شهر تبریز به نسبت تهران، به استانبول نزدیک‌‌تر است و پرواز تبریز استانبول مدت زمانی حدود 2 ساعت و 40 دقیقه طول می‌کشد و از فرودگاه شهید مدنی تبریز انجام می‌شود. بلیط هواپیما استانبول تبریز از نظر قیمت متغیر است و با توجه به فصل سفر ارزان‌تر یا گران‌تر خواهد بود. ایرلاین‌های متعددی بلیط این پرواز را می‌فروشند که از آن جمله می‌توان به آتا، ایران ایر تور و ترکیش اشاره کرد.

البته لازم به ذکر است قیمت بلیط هواپیمایی آتا به نسبت سایر ایرلاین‌ها پایین‌تر است. باید بدانید این پرواز یکی از پرترددترین پروازهای استانبول است، به همین علت خیلی زود برای رزرو پرواز اقدام کنید. اگر هم در هر لحظه‌ای آماده سفر به استانبول هستید، بهترین گزینه برای شما استفاده از بلیط های لحظه آخری است که بعضی وقت‌ها در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر می‌توانید بلیط هواپیما استانبول از شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، کرمان و... وجود دارد.

چرا به استانبول سفر کنیم؟

استانبول از گذشته مرکز مورد توجه اروپا و آسیا بوده و بارها پایتخت حکومت‌های متعدد شده است. این ویژگی باعث شده این شهر از نظر آثار تاریخی بسیار غنی باشد و آثار متنوعی از گذشته‌های دور در آن به جا مانده باشد. شاید برای یک مسافر ایرانی که از فرهنگی به همان میزان غنی آمده است، دیدن آثار تاریخی جذابیت چندانی نداشته باشد ولی توصیه می‌کنیم حتما برای بازدید از برخی جاهای دیدنی استانبول وقت بگذارید. آثار تاریخی این شهر از نظر نوع معماری با آثار کشورمان متفاوت است و حتما تماشای شکوه و عظمت آنها شما را به وجد خواهد آورد. مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، حمام‌های ترکی و... از مهمترین جاذبه های تاریخی استانبول هستند که نباید دیدن آنها را از دست داد.

پروازهای ارزان به مقصد استانبول با فلای تودی

یکی دیگر از دلایلی که سفر به استانبول را برای شما جذاب خواهد کرد، فضای شهر است. استانبول به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم می‌شود و برای جابجایی بین این دو بخش باید سوار بر کشتی شوید. این ویژگی فضای شهری استانبول را تبدیل به مکانی جذاب می‌کند که برای بسیاری از مسافرین جاذبه و کشش دارد.

مراکز خرید استانبول محبوب‌ترین بخش سفر به این شهر برای ایرانی‌ها به شمار می‌رود. از بازار بزرگ این شهر گرفته تا مراکز خرید لوکس را می‌توانید در بخش‌های مختلف آن پیدا کنید. برای خرید در استانبول می‌توانید به خیابان استقلال سری بزنید یا در بخش آسیایی به خیابان بزرگ خرید بغداد بروید. قرار گرفتن تعداد زیادی مرکز خرید و وجود تعداد قابل‌توجهی از برندهای مطرح دنیا هم باعث شده تا سفر به استانبول با این هدف برای ایرانی‌ها بسیار جذاب باشد.

بهترین زمان سفر به استانبول

با توجه به اینکه چه زمانی را برای سفر به این شهر انتخاب کنید، قیمت بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل در این شهر متغیر است. برای مثال اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما با قیمت ارزان هستید، باید از های سیزن فاصله بگیرید و قید تعطیلات را هم بزنید.

به طور کلی، استانبول در هر فصلی جذابیت‌های مخصوص به خود را دارد. اما مهم‌ترین نکته این است که بدانید برای چه هدفی قصد سفر به استانبول را دارید. اگر قصد خرید دارید، باید در زمانی سفر خود را تنظیم کنید که بیشترین تخفیف‌ها و حراجی‌ها وجود داشته باشد تا بتوانید کالای مورد نظر خود را با قیمتی معقول تهیه نمایید. شهر استانبول دو حراج ویژه را تجربه می‌کند که یکی در فصل زمستان و دیگری در فصل تابستان است. بنابراین سفر به قصد خرید از استانبول را باید اواخر پاییز و اوایل زمستان، یا در اوایل تابستان برنامه‌ریزی کنید.

اما اگر هدف شما گشت و گذار و تفریح است باید در فصولی به استانبول سفر کنید که از نظر آب و هوایی در وضعیت خوبی قرار داشته باشد. فصل تابستان به علت شرجی بودن هوا و فصل زمستان هم به دلیل بارش‌های زیاد قطعا نمی‌تواند گزینه‌ مطلوبی برای گشت و گذار در استانبول باشد. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که برای تفریح و بازدید از دیدنی‌ های شهر استانبول که کم هم نیستند، فصل پاییز یا بهار را انتخاب کنید.

چگونه بلیط ارزان استانبول بخریم؟

اگر می‌خواهید بلیط هواپیما استانبول با قیمت اقتصادی تهیه کنید، چند راهکار مختلف برای آن وجود دارد. اولین راهکار سفر هوایی با قیمتی اقتصادی این است که در فصل‌هایی که متقاضی کمتری وجود دارد، بلیط خود را بخرید.

پروازهای ارزان به مقصد استانبول با فلای تودی

به علاوه، اگر بتوانید تاریخ سفر خود را طوری تنظیم کنید که متقارن با تعطیلات نباشد، باز هم قیمت پایه بلیط استانبول پایین‌تر خواهد بود. اما اگر برای انجام کار و بیزنس راهی استانبول می‌شوید، می‌توانید روی بلیط‌ چارتر استانبول حساب کنید. یا اگر برنامه‌هایتان از پیش تعیین نمی‌شود و لازم است به یکباره برای شرکت در جلسه‌ای خود را به استانبول برسانید، بلیط لحظه آخری راهکاری است که به کمک شما خواهد آمد.

البته نباید همیشه روی چنین پروازهایی حساب کنید و بهتر است همیشه از حداقل دو ماه قبل برای رزرو بلیط هواپیما استانبول اقدام نمایید. فلای تودی برای شما امکان خرید انواع بلیط هواپیما استانبول از مبدا شهرهای مختلف ایران، بلیط لحظه آخری، چارتری، دارای توقف یا بدون توقف را با ارزانترین قیمت فراهم کرده است. فقط باید تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کرده و همین حالا برای رزرو بلیط خود اقدام کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها