گفتگو با پیرمرد ۸۰ساله که عکس عروسی‌اش در فضای مجازی خبرساز شده است

هر جا خواستگاری می‌رفتم حقوق بازنشستگی می‌خواستند

مرد جوان که همسرش را به‌دلیل انتشار عکس در اینستاگرام به قتل رسانده بود، با حکم قضات دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۱۳۶۹۱۸۸
به گزارش جام جم آنلاین، رسیدگی به این پرونده از چهاردهم دی‌ماه ۱۳۹۹ و با گزارش قتل زنی در پاکدشت در دستور کار قرار گرفت. جسد زن ۲۴ ساله که چاقو و هاونی در کنارش قرار داشت در خانه‌اش پیدا شد. شوهر او نیز با مراجعه به بیمارستانی در شرق تهران مدعی تصادف بود که در ادامه مشخص شد، او خودزنی کرده است.

ماموران راهی بیمارستان شده و به تحقیق از مرد جوان پرداختند که او به قتل همسرش و خودزنی اعتراف کرد و گفت: من و سعیده سه سال قبل ازدواج کردیم و صاحب یک دختر دو ساله شدیم.

مدتی قبل رفتار همسرم تغییر کرد و عکس‌های بی‌حجاب از خود در اینستاگرام می‌گذاشت. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. آخرین بار حشیش کشیدم و در حال استراحت بودم که متوجه شدم سعیده با دوستش تلفنی صحبت می‌کند. عصبانی و با او درگیر شدم که لیوانی را به سمتم پرتاب کرد. کنترل اعصابم را از دست دادم و با چاقو و هاون چند ضربه به او زدم. بعد هم خفه‌اش کردم. وقتی به خودم آمدم، خودزنی کرده و با مراجعه به بیمارستان ادعا کردم تصادف کرده‌ام.

در ادامه متهم در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت. در این جلسه اولیای‌دم سعیده درخواست قصاص کردند و متهم با قبول اتهامش گفت: آن شب کنترل اعصابم را از دست دادم و سعیده را کشتم. حالا شرمنده و پشیمان هستم.

پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شده و متهم را به قصاص محکوم کردند. مرد همسرکش همچنین بابت جراحت‌های غیرمنتهی به قتل به پرداخت دیه محکوم شد.
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها