یزد - استاندار یزد رزاقیت و پاکدستی را از ویژگی های ممتاز جامعه نانوایان استان دانست و گفت: با توجه به اعتماد و اطمینان استان به اتحادیه نانوایان، محوریت مدیریت تنظیم بازار نان بر عهده اتحادیه قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۳۶۹۰۵۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، مهران فاطمی در نشست مشترک با اعضای اتحادیه نانوایان استان با بیان اینکه نان اساسی ترین کالای مورد نیاز عموم مردم است، اظهارداشت: تمام سیاستگذاری ها باید به گونه ای باشد که خللی در تامین و ارائه این کالای اساسی ایجاد نشود.

وی افزود: با توجه به اعتماد و اطمینان استان به اتحادیه نانوایان، محوریت مدیریت تنظیم بازار نان بر عهده اتحادیه قرار می گیرد و نظارت دستگاه های نظارتی مقوم و مکمل نظارت این مجموعه خواهد بود.

استاندار بر افزایش سهمیه آرد و ساعت فعالیت نانوایی های فعال و منصف استان با توزیع مکانی مناسب در کلیه شهرها و شهرستان ها تاکید و خاطرنشان ساخت: اتحادیه نانوایان لیستی از نام نانوایی ها، سهمیه آرد افزایشی آن ها و تعهد افزایش پخت آن ها را تهیه و جهت انجام هماهنگی های لازم به تائید فرمانداران برسانند.

فاطمی تصریح کرد: اتحادیه نانوایان به صورت ویژه موضوع مرخصی نانوایان را مدیریت کنند و در صورت مشاهده مرخصی های نامتعارف، سهمیه آرد نانوایی های مربوطه را کاهش داده و در اختیار نانوایی دیگر قرار گیرد تا شاهد کاهش عرضه نان نباشیم.

وی بر رصد مستمر فعالیت نانوایی ها از طریق کارتکس جهت جلوگیری از خروج آرد در شبکه توزیع، برخورد جدی با متخلفین، تشدید نظارت ها و نیز تجلیل از نانوایان خدوم و اهدای جوایز ارزنده به خانواده و کارگران آنها تاکید کرد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها