استاندار یزد یکی از پروژه های مورد پیگیری جدی استان را تاسیس شرکت پروازی در یزد دانست و گفت: پیش بینی می شود پرواز های این شرکت از ابتدای مهرماه، برقرار شود.
کد خبر: ۱۳۶۸۲۳۳

به گزارش خبرنگار جام آنلاین از یزد ، مهران فاطمی در نشست شورای توسعه گردشگری استان با اشاره به تهیه برنامه های تحولی حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ذیل برنامه یزد نوین اظهارداشت: در حال حاضر برای هر یک از اهداف و راهبردهای این حوزه، پروژه اقدامی تعریف شده؛ که آخرین وضعیت پیشرفت هر پروژه به صورت مستمر بررسی و تصمیمات لازم جهت تسریع در اجرای آن ها اتخاذ می شود.

وی یکی از پروژه های مورد پیگیری جدی استان را تاسیس شرکت پروازی در یزد دانست و افزود: این برنامه استان تا حد بسیار خوبی پیش رفته به طوری که شرکت پروازی تشکیل شده و در مرحله نهایی قرار دارد.


استاندار گفت : بخشی از تجهیزات مورد نیاز جهت تحقق کامل این برنامه، خریداری شده و در صورت عدم بروز مشکلی در این حوزه، پرواز های این شرکت از ابتدای مهرماه، برقرار خواهد شد.
فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت نابسامان وضعیت حمل و نقل ریلی استان، خاطرنشان ساخت: درصدد بازگشت قطار سریع السیر یزد_ تهران به حالت اولیه، همه روزه شدن قطار مسیر یزد_مشهد و شروع به فعالیت مجدد قطار یزد_بندرعباس در نوبت های بهتر و متناوب تر هستیم.


وی در ادامه به لزوم برگزاری جشنواره های تابستانی جهت بهره مندی از ظرفیت گردشگری در فصل تابستان اشاره کرد وگفت:  از طرفی مقرر شد یزد به عنوان پایلوت سفرهای اعتباری کشور معرفی شود به گونه ای که مسافران از سراسر کشور بتوانند از جاذبه های گردشگری یزد استفاده کنند و طی ۱۰ ماه هزینه ها پرداخت شود.


استاندارهمچنین به مباحث مطرح شده درجلسه پیرامون خوشه گردشگری اشاره و تصریح کرد: ریز پروژه ها و اقدامات این خوشه مشخص شده و برنامه سه ماه اول آن تا حد ۹۰ درصد اجرایی شده است
وی افزود: امیدواریم با اجرای برنامه های تحولی حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شاهد رونق بیش از پیش این حوزه در استان باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها