بهمن امیری مقدم در قالب یک سفر کاری به تهران، روز چهارشنبه در دیدار با معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیرکل پیگیری های نهاد ریاست جمهوری هیات دولت، طرح های پیشنهادی در سفر آتی دکتر رئیسی به کرمانشاه را پیگیری کرد.
کد خبر: ۱۳۶۸۷۱۸

در نشست کاری بهمن امیری مقدم با دکتر سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و مسئول پیگیری مصوبات سفرهای استانی، پروژه های پیشنهادی برای تصویب در سفر دکتر رئیسی به کرمانشاه پیگیری شد و برای طرح در جلسه نهایی با معاون اول رئیس جمهور در هفته آینده بررسی شد.
 همچنین در نشست استاندار کرمانشاه با میرزایی، مدیرکل پیگیری های نهاد ریاست جمهوری، پروژه های سفر استانی و تهیه دستور کار جلسه با دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور پیگیری و نهایی شد.

میرزایی در این دیدار تاکید کرد: در بین استان‌های کشور، کرمانشاه یکی از بهترین جمع بندی ها را در حوزه اقتصادی و عمرانی تهیه و طرح های کارشناسی شده ای ارائه کرده است.

گفتنی است این نشست‌ها با حضور معاون اقتصادی استاندار و مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه برگزار شد.


نشست با وزیر نیرو
همچنین در این سفر کاری استاندار کرمانشاه و معاون اقتصادی استانداری در نشست استانداران و معاونین استانداران با علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو حضور پیدا کردند. در این نشست برنامه‌های مدیریت تأمین آب و برق به خصوص در ماه‌های گرم تشریح شد.

استاندار کرمانشاه در این نشست موضوع حمایت از تولید و صنعت استان و ضرورت جلوگیری از قطع برق واحدهای تولیدی و صنعتی استان را مطرح و پیگیری کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها