تعیین سطح آیلتس یکی از دغدغه‌های اصلی تمام کسانی است که برای تقویت زبان خود در کلاس آیلتس شرکت می‌کنند. بسیاری از افراد برای تعیین سطح زبانی خودشان از آزمون‌های آزمایشی به نام IELTS MOCK (بخوانید ماک آیلتس) استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۶۷۹۶۵
کلاس آیلتس از تعیین سطح تا آزمون ماک آیلتس   
 
در این مقاله ما به شما می‌گوییم که چطور به بهترین نحو از کلاس آیلتس خود استفاده کنید، خودتان را برای تعیین سطح آیلتس آماده کنید و به شکل موفقیت آمیز در آزمون ماک آیلتس و آزمون‌های آیلتس شرکت کنید. همچنین در انتهای این مقاله یکی از معتبرترین مراکز آموزش زبان انگلیسی به صورت حرفه‌ای و امروزی را به شما معرفی خواهیم کرد.


 کلاس آیلتس نکات مهم


یکی از مراحل رسیدن به مهارت‌های زبانی متناسب با آزمون آیلتس شرکت در کلاس‌های آیلتس است. کلاس‌های آیلتس که گاهی به آن‌ها کلاس‌های Per-IELTS (بخوانید پِرآیلتس) نیز گفته می‌شود آخرین مرحله در یادگیری مهارت‌های زبانی است و بعد از آن شما باید آماده مصاف با آزمون‌های اصلی و دنیای واقعی زبان بین‌المللی انگلیسی باشید. اما اگر می‌خواهید در کلاس آیلتس خودتان به نتایج بهتری برسید حتماً این نکات را دقت کنید:

به شدت مطالعه کنید: یکی از مشکلاتی که بسیار از افراد در آزمون‌های آیلتس دارند، محدود کردن خودشان به کتاب‌های آموزشی مرتبط به کلاس است. گرچه نویسندگان کتاب‌ها و آموزش دهندگان زبان در کلاس آیلتس سعی می‌کنند که مطالب جامعی را به شما آموزش دهند، اما هیچ چیزی را نمی‌توانید جایگزین «خودآموزی و مطالعه» کنید. ما به شدت به شما پیشنهاد می‌کنیم، در طی دوره کلاس آیلتس حتماً از کتاب‌های داستان، مقاله‌های مورد علاقه، منابع اینترنتی و نیز منابع دیجیتالی انگلیسی زبان (و قطعاً با لهجه بریتیش) برای تقویت دانش زبانی خودتان استفاده کنید.

فعال باشید. یکی از وسوسه‌های کلاس آیلتس نظاره‌گر بودن و گوش دادن به استاد است. شما در کلاس نظاره‌گر نباشید، فعال و پویا باشید، در مکالمه‌ها شرکت کنید، تمرین‌ها را فعالانه حل کنید، نکات را از جنبه‌های مختلف بررسی کنید و حتماً پیش از ورود در کلاس درس‌ها را پیشاپیش مطالعه کنید. سطح فعالیت شما در کلاس رابطه مستقیمی با نمره نهایی شما دارد.

زبان را زندگی کنید. کلاس آیلتس خوب است. این را نمی‌توان رد کرد، اما هدف زبان‌آموزی در کلاس آیلتس کسب مهارت‌های زبانی برای زندگی واقعی است. سعی کنید خودتان را در مصاف و رویارویی با فعالیت‌های زبانی واقعی قرار دهید. برای مثال در شبکه‌های اجتماعی با انگلیسی زبانان وارد مکالمه شوید. در گروه‌ها و یا کلاس‌های بحث آزاد زبان انگلیسی عضو شوید. خود تدریسی (درس دادن مطالب با صدای بلند به خود یا دیگران) را تمرین کنید. سعی کنید به مطالعه‌های روزانه اخبار بپردازید و یا یک وبلاگ ساده شبکه اجتماعی داشته باشید و در آن اتفاقات روزمره خودتان را به زبان انگلیسی بنویسید. این کار‌ها شما را در تقابل با مهارت‌های اصلی زبان قرار می‌دهند.

از کلاس آیلتس را غول نکنید. درست است که یادگیری در کلاس نقش مهمی در یادگیری شما دارد، اما از کلاس یک غول سخت نسازید. می‌دانیم که متاسفانه به خاطر نگرش بعد در برخی از مدارس شرکت در کلاس‌ها برای دانش آموزان سخت و خسته کننده و خالی از هر گونه لطافتی است. اما سعی کنید که کلاس آیلتس خودتان را غول نکنید. همیشه با دید مثبت در کلاس شرکت کنید و آن را پُلی برای موفقیت‌های خود خواسته در زندگی قلمداد کنید. متاسفانه یکی از دلایل ناکامی افراد ایجاد یک هاله فکری و ذهنی در اطراف کلاس و فعالیت‌های آن است. این هاله را با یادآوری نکات خوب، موفقیت‌هایی که در آینده در انتظار شما هستند، دوستی با همکلاسی‌ها و مشارکت در فعالیت‌های کلاسی در هم بشکنید.
 

کلاس آیلتس از تعیین سطح تا آزمون ماک آیلتس


تعیین سطح آیلتس


یکی از نکات دلفریب در زمینه کلاس آیلتس تعیین سطح آیلتس است. خیلی از زبان‌آموزان دوست دارند که در زمان شرکت در کلاس‌های آیلتس سطح زبانی خودشان را محکی بزنند و از پیشرفت خودشان مطمئن شوند. اگر شما هم درگیر اینچنین فکری هستید به این نکات دقت کنید:

از آزمون‌های معتبر آنلاین و یا حضوری استفاده کنید. تعیین سطح آیلتس، یک تست روانشناسی شخصیت در یک مجله زرد نیست، بلکه یک معیار علمی و دقیق از سطح یادگیری‌های زبانی شما تا کنون است. بهترین راه برای رسیدن به یک دید واقعی درباره سطح زبانی شما تعیین سطح آیلتس با استفاده از معیارهای درست و آزمون‌های معتبر است.

به صورت مکرر و پشت سر هم آزمون ندهید. بر وسوسه آزمون‌های مکرر خود غلبه کنید. تکرارا بی مورد آزمون تعیین سطح آیلتس می‌تواند نتایج منفی برای شما داشته باشد. اول آنکه شما را نسبت به ضعف‌های خودتان مضطرب می‌کند و دوم شما را از تمرکز بر زبان‌آموزی به سمت فعالیت‌های بیهوده مانند تست زدن یا نگارش و یا فعالیت‌های دیگر می‌برد. برای آزمون‌های تعیین سطح آیلتس یک بازه دو تا سه ماه را در نظر بگیرید. در این باز مهارت‌های زبانی خودتان را با شرکت در کلاس آیلتس تقویت کرده و سپس در آزمون تعیین سطح آیلتس شرکت کنید.

از آزمون تعیین سطح آیلتس به عنوان راهنمائی برای رسیدن به موفقیت خودتان استفاده کنید. پس از دریافت کارنامه آزمون تعیین سطح برنامه مطالعاتی خودتان را بر رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت زبان‌آموزی خودتان قرار دهید. اگر نقاط ضعف شما زیاد است نگران نشوید، این چیز کاملاً طبیعی است (اغلب افراد در آزمون‌های ابتدائی زیر بیست درصد پرسش‌ها و مهارت را به درستی جواب داده یا انجام می‌دهند!!!) مطالعه و ممارست در زبان‌آموزی خودتان را ادامه دهید و از آزمون تعیین سطح به عنوان یک قطب نما برای پیشرفت در دنیای شگفت انگیز زبان انگلیسی استفاده کنید.
 

کلاس آیلتس از تعیین سطح تا آزمون ماک آیلتس


آزمون ماک انگلیسی


همانطور که در بالا نیز اشاره شد، یکی از آزمون‌های تعیین سطح آیلتس به صورت آزمایشی آزمون ماک آیلتس (IELTS MOCK TEST) است. آزمون ماک آیلتس مناسب تمام کسانی است که مهارت‌های زبانی کاملی را کسب کرده اند و آماده مصاف نهائی با آزمون آیلتس هستند. این آزمون به نسبت آزمون اصلی آیلتس ارزانتر است و برخی از موسسه‌های معتبر داخلی نیز اقدام به برگزاری آن می‌کنند. مهارت‌ها مورد ارزیابی و نحوه برگزاری آزمون ماک آیلتس مشابه با آزمون آیلتس است با این تفاوت که هیچ مدرک یا گواهینامه ای برای شما صادر نمی شود و شما صرفاً یک کارنامه دریافت می‌کنید.

در آزمون ماک آیلتس دو رشته آکادمیک و جنرال وجود دارد که طبیعی است آزمون آکادمیک برای فعالیت‌های دانشگاهی و بخش جنرال برای فعالیت‌های کاری و تجاری مناسب است.


بهتری کلاس آیلتس ایران


هنگامی که درباره مراکز حرفه ای برگزاری کلاس آیلتس، تعیین سطح آیلتس و آزمون‌های حرفه‌ای زبان صحبت می‌شود، سفیر گفتمان موسسه‌ای است که بسیار نام آن را می‌شنوید. سفیرگفتمان در سال‌های اخیر نشان داده است که نه تنها یک موسسه زبان‌آموزی است بلکه یکی موسسه حرفه‌ای و پیشرو در بهره‌گیری از فناوری‌های جدید برای بهبود و بهره‌وری بیشتر زبان‌آموزی نیز هست.

در این موسسه انواع کلاس‌های زبان‌آموزی، منابع، اساتید زبان گرد هم آمده‌اند تا شما بتوانید بهترین‌ها را برای رسیدن به نتایج بهتر در اختیار داشته باشید.

در سفیر گفتمان هر سال انواع آزمون‌های تعیین سطح آیلتس و زبان انگلیسی برگزار می‌شود و شما می‌توانید متناسب با دانش زبانی خودتان در کلاس‌های زبان حضوری و یا آنلاین شرکت کنید. همچنین منابع مورد استفاده برای کلاس‌ و مطالعه نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. اساتید این موسسه نیز با شرایط و استانداردهای خاصی گزینش می‌شوند تا بهترین اساتید برای آموزش شما انتخاب شوند. همین الان شروع کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها