استاندار ایلام گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ اگر بموقع و با اهتمام مدیران بانکها و دستگاه های اجرایی پرداخت شود از یکسو در اشتغال و تولید و از سوی دیگر در معیشت تاثیرگذار خواهد بود
کد خبر: ۱۳۶۷۶۹۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حسن بهرام نیا در نشست کارگروه تبصره ۱۸ استان افزود: لازمه تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸  تعامل بین دستگاه ها و بانک ها است
 
وی ادامه داد: به هیچ عنوان زنجیره اتصال و ارتباط دائم بین بانک ها و دستگاه ها برای تسریع پرداخت کل تسهیلات تبصره ۱۸ نباید قطع شود.
 
بهرام نیا اضافه کرد: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل باید در راستای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ رافع مشکلات مردم و تسهیل گر باشند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکند.

استاندار ایلام ادامه داد: آبروی استان و جلسه کارگروه تبصره ۱۸ در گرو پرداخت کامل این تسهیلات است و در این راستا  هیچ قصوری از هیچ دستگاه و بانکی پذیرفتنی نیست.

وی افزود: دستگاه های مربوطه یک نیرو را بعنوان مسئول پیگیری پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ معرفی کنند، چنانچه پس از برگشت هر رقم از این تسهیلات به مرکز، بانک یا دستگاه مربوطه باید جوابگو باشد.

استاندار ایلام عملکرد بانک های استان را رضایت بخش عنوان کرد و اظهار کرد: امیدواریم معدل عملکرد بانک های استان در پایان تیرماه سال‌جاری رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها