استاندار ایلام در بازدید از طرح ان جی ال دهلران با ذکر این نکته که نباید گذاشت آلایندگی حاصل از دود کارخانجات اکوسیستم منطقه را برهم بزند گفت: شرکت های بزرگ استان به تعهدات خود عمل کنند
کد خبر: ۱۳۶۶۰۲۲
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حسن بهرام نیا در نشست با مدیران و عوامل شرکت ان جی ال دهلران که با حضور علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد ظرفیت های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان و شهرستان دهلران را حائز اهمیت دانست و گفت: باید از این ظرفیت ها به نفع توسعه و اشتغال استان به نحو مناسب استفاده کرد و یکی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم در استان نیز بر همین مبنا است.

وی ادامه داد: در کنار فرصت های ایجاد شده در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی برای استان باید مواظب بود آلایندگی حاصل از این کارخانجات باعث برهم زدن اکوسیستم منطقه نشود.

بهرام نیا افزود: لازم است شرکت های بزرگ علاوه بر پرداختن به مسئولیت های اجتماعی خود، در بحث بکارگیری نیروی بومی، افتتاح حساب و گردش مالی حساب ها در استان، پرداخت مالیات در استان و ... متعهد باشند.
 
استاندار ایلام اضافه کرد: در این راستا همه پیمانکاران حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان ملزم شده اند که در استان گشایش حساب داشته باشند و این موضوع در دیدار با وزیر نفت نیز مطرح شده است.

وی در پایان بر تسریع در اتمام طرح ان جی ال دهلران تاکید کرد و گفت: این طرح مهم علاوه بر اینکه خوراک مجتمع پتروشیمی دهلران را تامین می کند باعث شکوفایی اقتصادی و صنعتی استان می شود و اشتغالزایی پایدار در منطقه را نیز به همراه خواهد داشت.

لازم بذکر است  طرح ان جی ال دهلران در زمینی به مساحت ۱۸۰ هکتار برای جمع آوری و فرآوری گازهای همراه نفت و شیرین سازی آن و البته جلوگیری از آلودگی محیط زیست در دست احداث است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها