چشیدن ثمره‌ی یک فصل ثبات و امتیاز جمع کردن فقط به آخرین تکه از این پازل بستگی داره! یک گام تا جام و عجب چالش سختی ... «استیون جرارد و استون ویلای خوش فرم»
کد خبر: ۱۳۶۷۲۰۳

به گزارش جام جم آنلاین؛ کدام هوادار است که نداند رقابت در لیگ نسبت به سایر تورنمنت‌ها متفاوت است؟ اینجا برای رسیدن به جام قهرمانی به ثبات نیاز دارید. ۹ ماه تمام باید تحت هر شرایطی امتیاز جمع کنید، از رقبا سبقت بگیرید و در صدر جدول بمانید. حال در لیگی مثل لیگ برتر فوتبال جزیره شما باید با ۵ ابرقدرت بجنگید و سایر تیم‌‎ها نیز به اندازه کافی چغر هستند. این همان مولفه‌ای است که فوتبال باشگاهی در انگلیس را با سایر لیگ‌های باشگاهی دنیا متمایز می‌کند.

امسال برای هواداران منچسترسیتی فصل سختی بود. ما فاصله‌ای تا صعود مجدد به فینال نداشتیم. زمانی که وقت اضافه بازی با رئال مادرید اعلام شد و همه من سیتی را فینالیست چمپیونزلیگ می‌دانستند، اما وقتی با رئال طرف باشی اوضاع فرق می‌کند! حالا سیتیزن‌ها فقط یک جام می‌توانند بگیرند و با توجه به شرایط جدول سرنوشتشان را خودشان رقم می‌زنند. یک ۳ امتیاز تا فتح جام. امشب استیون جرارد به دنبال فرصت جبران مافات است و پپ گواردیولا در پی چهارمین قهرمانی در پنج فصل اخیر لیگ برتر انگلستان ...
 
منبع: مجتبی غلامی/ صفحه mancityiran
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها