معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سه‌شنبه 27 اردیبهشت در دفتر کار برنامه «از آسمان» حضور یافت.
کد خبر: ۱۳۶۶۷۳۹

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه دو، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی با حضور در دفتر این گروه مستندساز در جریان تولیدات آن‌ قرار گرفت.

وی که یکی از فرماندهان خوش‌نام دوران دفاع‌مقدس به‌شمار می‌رود در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات عوامل برنامه «از آسمان»، بر ضرورت تولیدات تکلیف‌ محور تأکید نموده و گفت: تولیدات رسانه‌ای امروز، باید متناسب با کاستی‌های جامعه و دربرگیرنده نیاز آن باشد.

وی در ادامه این دیدار پنج ساعته افزود: سابقه طولانی توليدات «از آسمان»، نشان دهنده عزم جدی و اراده حماسی تولید کننده‌های آن بوده و شایسته قدردانی است. جانشین سابق لشکر 17 علی‌بن ابی‌طالب علیهم‌السلام و فرمانده تیپ 57 حضرت ابوالفضل العباس(ع،، در خاتمه گوشه‌ای از خاطرات عملیات کربلای چهار را برای حاضرین نقل کرد و قول داد در یکی از برنامه‌های «از آسمان» به‌ صورت مفصل درخصوص رشادت جوانان قمی در کربلای چهار صحبت نماید.

در بخش دیگری از این دیدار، امیر خورشیدی فرد تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «از آسمان» با اشاره به اقبال خوب مخاطبان از روایت‌های سیره شهدا، ابراز امیدواری کرد که با حمایت متولیان امر، چراغ این‌گونه برنامه‌ها خاموش نشود.

حضور سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در دفتر برنامه «از آسمان» شبکه دو

حضور سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در دفتر برنامه «از آسمان» شبکه دو

حضور سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در دفتر برنامه «از آسمان» شبکه دو

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها