دو برادر دوقلو، در پوشش مسافربر، دختر جوانی را ربودند و مورد آزار و اذیت قرار دادند. یکی از متهمان در تحقیقات پلیسی دستگیر شد و تحقیقات برای دستگیری همدستش ادامه دارد.
کد خبر: ۱۳۶۵۳۸۰

ساعت۲۰ هجدهم بهمن سال گذشته، دختر جوانی بعد از خروج از ایستگاه مترو در اتوبان باقری برای رفتن به خانه‌اش در آن حوالی، سوار خودروی پراید مشکی رنگ شد. پس از طی مسافتی، راننده و همراهش وی را ربودند و مورد تجاوز قرار دادند و در خیابان رهایش کردند.

قربانی جنایت سیاه، بعد از چند روز با بهبود حالش به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران رفت و از دو مرد آزارگر شکایت کرد و گفت: آن شب بعد از طی مسافتی، راننده در محلی خلوت توقف کرد. مرد همراهش از سمت شاگرد پیاده شد و سریع روی صندلی عقب و کنار من نشست. فریاد زدم و با التماس ‌گفتم پول و طلاهایم را بگیرید اما رهایم کنید که توجهی نکردند. آن مرد با چسب، دهانم را بست تا فریاد نزنم، بعد سرم را زیر صندلی کشاند، چیزی را نمی‌دیدم. ساعاتی بعد خودرو توقف کرد و مرا پیاده کردند.

وی افزود: کتکم زدند و داخل خانه‌ای بردند که بعد فهمیدم در شهر پردیس است. التماس و ضجه‌هایم بی‌فایده بود. دو مرد شیطان‌ صفت که شبیه هم بودند، مرا به اتاقی بردند، کتکم زدند و هردو به زور به من تجاوز کردند و نیمه جان شدم. حدود هشت ساعت در آن خانه زندانی بودم. با ادعای این‌که مرا به اشتباه ربوده‌اند، گفتند پشیمان هستند و نباید شکایت کنم. بعد مرا سوار خودرو کردند و به تهران آوردند و رهایم کردند.

پس از این شکایت، ماموران به خانه متهمان رفتند اما آنجا را ترک کرده بودند. با گذشت بیش از سه ماه از این ماجرا رد یکی از متهمان در تهران به دست آمد و شنبه هفدهم اردیبهشت امسال بازداشت شد.

متهم دیروز در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران بازجویی شد و گفت: من و برادر دو قلویم، آن شب از خانه بیرون آمدیم. با مشاهده دختر جوان در خیابان، وسوسه شدیم او را ربوده و در دام شیطانی‌مان گرفتار کنیم. به دهانش چسب زدیم و او را به خانه‌ای در اطراف تهران بردیم. من او را مورد آزار و اذیت قرار ندادم و برادر دوقلویم که فرار کرده این بلا را سرش آورد. وقتی به خودمان آمدیم تازه فهمیدیم چه کرده‌ایم. پشیمان بودیم و بعد رهایش کردیم.

محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: برادر متهم دستگیر شده تحت تعقیب قرار دارد. همچنین رسیدگی به پرونده آنها در ارتباط با آزار و اذیت شاکی در دادگاه کیفری یک استان تهران در حال رسیدگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها