مرد دوچرخه‌سوار بعد از آزادی از زندان توبه خود را شکست و آزار و اذیت پسر بچه‌ها را دوباره آغاز کرد.
کد خبر: ۱۳۴۲۹۲۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام‌جم، بیست و پنجم مرداد امسال پسر ۹ ساله‌ای همراه خانواده‌اش به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران رفت و از مردی جوان به اتهام ربودن و آزار و اذیت شکایت کرد.
پرونده با دستور قضایی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی تهران ارسال شد. پسر خردسال به پلیس گفت: در یکی از خیابان‌های شرق تهران مشغول بازی بودم که مرد دوچر‌خه‌سواری به من نزدیک شد و نشانی محله‌ای را از من پرسید که به وی نشان دادم. بعد نام مرا سؤال کرد و وقتی جواب دادم، مدعی شد در خیابان دوستانم را مشغول بازی دیده و بعد مرا سوار دوچرخه‌اش کرد تا نزد دوستانم ببرد. در میانه راه او مرا با زور و تهدید با چاقو با خودش برد و در پارک مرا کتک زد و مورد آزار و اذیت قرار داد و رفت.

با توجه به گفته‌های پسر خردسال، تحقیقات در این‌باره آغاز شد تا این‌که چند روز بعد پسر ۱۱ ساله دیگری به پلیس آگاهی آمد و شکایت مشابهی مطرح کرد. در تحقیقات از او معلوم شد که به نانوایی می‌رفته که مرد دوچرخه‌سوار از او نشانی پرسیده و به بهانه رساندن وی تا نانوایی او را با زور و تهدید با چاقو ربوده و به کوچه بن‌بست و متروکه برده و بعد از آزار و اذیت رها کرده است. بررسی‌های اولیه نشان داد فردی که این دو پسر‌بچه را ربوده و در دام شیطانی‌اش گرفتار کرده یک نفر است. متهم تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت و چند روز پیش در شرق تهران بازداشت شد. او ابتدا منکر جرایمش بود تا این‌که در بررسی سوابق کیفری‌اش معلوم شد وی پیش از این هم به اتهام آزار و اذیت کودکان چند سال زندان بوده که مدتی قبل آزاد شده، اما توبه خود را شکسته و با دیدن پسران تنها در خیابان، آن‌ها را ربوده و آزار و اذیت می‌کرده است.

رحیم دشتبان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر به جام‌جم گفت: با پایان یافتن تحقیقات، پرونده به‌زودی برای محاکمه متهم به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها