پسر جوان كه در جدال برای فرار از رابطه شیطانی مرتكب قتل شده بود، پس از سه ماه سكوت، به دلیل عذاب وجدان لب به اعتراف باز كرد.
کد خبر: ۱۳۵۲۴۴۵

شامگاه سوم شهریور امسال، ماموران كلانتری جوادیه از طریق تماس مردمی باخبر شدند كه مرد موتورسواری بر اثر سقوط از روی موتور جانباخته است.

با حضور ماموران در محل، پسر جوانی مدعی شد فرد فوت‌شده قصد سرقت تلفن همراهش را داشته كه لباس سارق را گرفته و او را از روی موتور به پایین پرت كرده است.

پسر جوان در ادامه گفت: «نوزاد كه بودم، والدینم مرا در خیابانی در شهرستان فسای استان فارس رها كردند و زوجی مرا بزرگ كردند. پنج ماه پیش، پدرخوانده‌ام در خانه فوت شد كه گمان می‌بردند من او را كشته‌ام و بعد معلوم شد او سكته كرده است و من از اتهام قتل تبرئه شدم. سارق و همدستش كه موتورسوار بودند در خیابان گوشی آیفون ۳۵میلیون تومانی، كیف و مداركم را دزدیدند. موقع فرارشان، پیراهن یكی از آنها را گرفتم كه از روی موتور افتاد و فوت كرد.ماموران دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بازبینی كردند، اما صحنه‌ای از سرقت نبود. در بررسی سوابق مرد فوت‌شده هم فهمیدند او معتاد و سابقه‌دار است. گفته‌های مالباخته مشكوك به نظر می‌رسید، به همین دلیل بازداشت شد. با گذشت بیش از سه ماه كارشناسان پزشكی‌قانونی نظر دادند كه آثار خفگی روی گردن مقتول وجود دارد.

در ادامه تحقیقات، مرد جوان دیروز به خاطر عذاب وجدان اعتراف كرد و درباره انگیزه‌اش به بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران گفت: «در اینستاگرام با دختری آشنا شدم، بعد فهمیدم متاهل است. برای دیدن او از استان فارس به تهران آمدم. آن روز در پایانه جنوب تهران پرسه می‌زدم كه ماموران به من شك كرده و بازداشت شدم. گوشی گرانقیمت دوستم را از میان وسایلم پیدا كردند، گفتم سرقتی نیست. به بازداشتگاه منتقل شدم تا صحت حرف‌هایم را بررسی كنند. در آنجا با مرد جوانی آشنا شدم كه به اتهام سرقت كتانی بازداشت شده بود. فردای آن روز هر دو آزاد شدیم. او به بهانه برداشتن پولی كه زیر خاك مخفی كرده بود، مرا به بیابان‌های جنوب تهران برد و در آنجا با تهدید چاقو مرا در دام شیطانی‌اش گرفتار كرد كه برای رهایی از دستش، دستم را دور گردنش انداختم و وقتی به خودم آمدم، او خفه شده بود. او را به كنار خیابان كشانده و بعد ادعا كردم او و همدستش قصد سرقت موبایلم را داشته‌اند و براثر درگیری به زمین افتاده است، اما بعد از چند ماه تصمیم به اعتراف گرفتم.»

متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی، با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران راهی بازداشتگاه اداره دهم پلیس آگاهی تهران شد تا درباره ادعایش تحقیق شود.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها