معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: مقرر است امسال کنتور برق 250 روستای استان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان تکخوانی شده و از حالت بازفروش خارج شود.
کد خبر: ۱۳۶۵۳۶۹

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، هیوا خرم صبح امروز دوشنبه با بیان این مطلب گفت: یکی از اولویت های کاری شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان تامین برق مطمئن و پایدار و همچنین توسعه و اصلاح شبکه برق با هدف جلب رضایت مشترکان در نقاط مختلف استان است.

وی افزود: یکی از طرح های روستا محور این شرکت، طرح تکخوانی کنتور برق است که در آن هر مشترک روستایی همچون مشترکین شهری یک کنتور جداگانه دارد و به‌صورت جداگانه نسبت به قرائت کنتور وی اقدام می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افزود: درهمین راستا تاکنون کنتور برق 1237 روستای این استان با 138 هزارو 254 مشترک روستایی تکخوانی و از حالت بازفروش خارج شده است.

خرم در ادامه اظهار داشت: در مجموع و در سراسر استان، کنتور برق 516 روستا تاکنون تکخوانی نشده که قرار است تا پایان سال 1402 کنتور برق تمام روستاهای باقی مانده نیز تکخوانی شوند.

وی افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از 516 روستای باقی مانده کنتور برق 250 روستای استان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان امسال تکخوانی شده و از حالت بازفروش خارج می شود.

خرم در پایان اظهار داشت: کل هزینه های مربوط به تکخوانی کنتور روستاها بر عهده شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان است و مشترکان متحمل پرداخت هزینه ای در این خصوص نمی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها